User Käyttäjä Salasana  

lauantai 12.7.2025 / 03:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > modattu dc++ klientti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Modattu dc++ klientti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
FakeShare
Suspended due to non-functional email address
_
12. tammikuuta 2005 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hakkeroin hiukan tuota dc++ klienttiä...Nyt kukaan ei saa haettua multa mitään mut mä saan niiltä(se näyttää muille että mulla olisi koko ajan 0 slottia). Pääsen myös niin monelle hubille kuin haluan ja kaikki hubit luulee että olen vain siellä hubilla. :)

Eipä tuu kpr ovelle kyselleen että olen jakannut tavaraa...

Ainiin... vauhti on se mihinkä tää yhteys pystyy eli 800-850 yleensä ja uppi nopeus on 0.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 07:51

psymbiote
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiva, kiva. Tällainen vaan kaikille, niin kukaan ei saa ladattua keneltäkään mitään. Yrittääkö porukka väkisinmaata dc:n? Sitten vielä ehdotellaan silmät sinisenä netlimitterin käyttämistä, mutta tämä on jo liikaa. Ajatelkaa nyt ihmiset itsenne lisäksi myös muita!
anatemus
Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Why use Windows when you can have air conditioning?
Why use Windows, when you can leave through the door?
-- Konrad Blum
poisoned
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei näin..
revenb
_
12. tammikuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fakeshare.....KUOLE!!!!

HooCee-Grind-Crust
-ReapeR-
Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, tuo se on todellista pelleilyä..

noh..kyllä nuo hakatut clientit tunnistetaan oppien keskuudessa ja bannia napsahtaa :)
Samu87
Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelle
sniperfin
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä haisee Bullshit.
revenb
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites on Fakeshitti jos imutus kielletään ni hakkeroitkos sä pelle sellasen klientin jolla ei upita eikä downita?

HooCee-Grind-Crust
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaveri vaan provosoi.Kukaan oo oikeesti noin tyhmä että tulis tollasta huttuu tänne kertoo :)

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
dumdidum
Junior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas näitä, jotka menettävät yöunensa, kun luulevat että poliisi tulee ovelle :D
henkka_ki
Newbie
_
12. tammikuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunnon pökö saatana...terve
FakeShare
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-ReapeR- No oon siittä lähtien käyttänny sitä kun se 0.666 tuli ulos eikä ne oo vieläkään bannannu mua? Kyl ne varmaan kohta ;). revenb ammu itteäs päähän. :)

Supo....olet jonku verran oikeassa. Nämä teini warettajat täälä jotka vinkuu miksi mun dc++/torrent ohjelmani ei toimi...opetelkaa warettaan poijjaat..

Fakeshare

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 13:49

sniperfin
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinähän scenestä jotain tiedätkin, heh heh heh.
FakeShare
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asiassa tiedän...jonkin verran. No okei olin vähän tyly sanomalla että scene vihaa...ei se vihaa...se ei vain pidä p2p ohjelmista.
FakeShare
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainiin neljä Pm viestiä tullu että "saisinko mää sen sun klientin"...

heh heh
Mazanzi
Newbie
_
12. tammikuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tää Waretus toimi jos kaikki tekis tolleen.. Siks pitäs ajatella vähän muitaki..
Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FakeShare entäs jos joku ystävällisesti pyytää sulta slottia?
ja tosta sun nopeudest päätellen niin sulla on vdsl
eli olis kyllä uppikaistaa ...aika törkiää toimintaa
olla jakamatta mitään tommoset kaikki mulle ja muille ei mitään tyypit on kyllä p2p:n paha vitsaus.ps suosittelen vilpittömästi ton sun modatun dc:n kauppaamista poliisille,sekä tekijänoikeus järjestöille olisivat varmasti valmiita maksaan kyseisestä modista sulle maltaita tai no poliisi ei kyl maksais mitn mutta noi teostot riaa:t mpaa:t sun muut kyl varmaan antais rahaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 15:11

[OP]Hawk
Junior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fakeshare taitaa olla enemmänkin lamer scenen tuntijoita =)

Eikä tollaisessa client modissa mitään erikoista juuri ole ja helppo tunnistaa... varsinkin, kun ei vastaa searchiin niin siinä jo yhden tunnistustestin perusteella alkaa epäilykset herätä.

Mene sinne kazaaseen mistä olet tullutkin leecher ;)
-Dragon-
Junior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huh huh, mikä pelle! Ei saatana sentään....

"Joka ilta kun lamppu sammuu, ja saapuu se oikea yö, ilkeys nurkassa varttuu ja lapsiansa syö, kuoleman pelko herää, ne joukkoja ikkunas alle kerää, kätesi ristiin laita, ettei perkele niskojasi taita"
FakeShare
_
13. tammikuuta 2005 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[OP]Hawk Oletko lukennu koko koko ketjun? En ole vieläkään jäänny kiinni/saannut banneja yhdeltäkään kahdestakymmenestä hubista...

Voiko tätä p2p edes sanoa sceneksi?
morbir
Senior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihme jorma..mainostaa jotain feikki clientia, nörtti...heh hehheh..luuletko tyhmä tosiaa et jäisit muutenkaa kii tosta jaettavasta tavarasta?kuule joka ikisel hubil ne varmaa näkee sun fake clientin mut ei vaan jaksa potkia..syytä en tiedä, ei kai kiinnosta. mun clientti ainaki ilmottaa heti jos joku esim feikkaa jakonsa. sun muuta..oletko ylpeä itsestäsi? mä en olis..tääl on kyl ollu kaiken näköstä tekstiä, mut tollasta tekstiä tulee joltai täysin urvelolta. Onnea elämälle..tää oli kaiken huippu
Junior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli oot aika 'fake' jätkä FuckShare..

FakeShare
_
13. tammikuuta 2005 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
morbir - Ymmärtääkseni ne potkii/bannaa aika hanakasti porukkaa jos on jotain väärää jaossa/käyttää klienttiä jota on muunneltu. Mutta mutta en ole jäännyt vielä kiinni. Käyttänny oon jotain 3 kk...
Mainos
_
__

_
Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"morbir - Ymmärtääkseni ne potkii/bannaa aika hanakasti porukkaa jos on jotain väärää jaossa/käyttää klienttiä jota on muunneltu. Mutta mutta en ole jäännyt vielä kiinni. Käyttänny oon jotain 3 kk..."

Voisit nyt kertoa miten "hakkeroit" sitä DC:tä. Oletko ikinä edes lukenut sen lähdekoodia? Sitä arvelinkin. Kerropas vielä mitä kääntäjää käytät. "Mikä on kääntäjä?" tai voit tietenkin keksiä jonkun monen tuhannen euron ammattilaissoftan, jonka olet warettanut 800-850 (800-850 mitä? kbps? kbph?)

Jos sulla on yhtään järkeä päässä niin lopetata trollaamiseen ja menet kotiin kasvamaan.

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > modattu dc++ klientti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy