User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 01:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > farcry bugittaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FarCry bugittaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DiNhO
Newbie
_
13. tammikuuta 2005 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerron ekaks koneeni speksit: AMD Athlon64 3700+, 1024mt keskusmuistia (kingston ja twinmos), xfx geforce 6800 gt, muilla varmaan niin väliä. Elikkä suurin osa seinistä sun muista on valkoisia (hirveän kirkkaita). Olen kokeillut monia eri ajureita eikä auta.
sniperfin
Senior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos farcry patchattu 1.3 versioon ?
gurkku
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2005 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sniperfinin kysymykseen lisäisin: onko näyttiksen ajurit päivitetty

Use firefox!
JANNE300
Junior Member
_
30. tammikuuta 2005 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli kans hiekka sinisenä hain uudet ajurit ja heti toimi mutta näyttis on fx 5500 kokeiles säätää kirkkautta
jermu88
_
17. helmikuuta 2005 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla kyseisen pelin kanssa tälläinen ongelma että kun rupeaa pelaamaan niin peli jämähtää noin minuutin sisällä... elikkäs osaisko kukaa sanoo mikä vikana.. Suoritus tehoa pitäisi riittää.. että auttakee
EsaMa
Member
_
18. helmikuuta 2005 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli PNY 6600 GT ja sama ongelma + muita grafiikkavirheitä. www.guru3d. com ja sieltä beta-ajurit 71.40. Hyvin pelaa. Tai siis ei pelaa, kun näyttis ei toimi enää, mutta huolto sanoo, etti kortissa ole vikaa. Jouduin vaihtamaan 9800 Pro:hon :(
Mainos
_
__

_
jermu88
_
18. helmikuuta 2005 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei o muita virheitä ku toi jumitus... näyttis radeon 9550 256MB... Ei toimi kunnolla ees low graffoilla
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > farcry bugittaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy