User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > eipä yhdistä trackerille...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Eipä yhdistä trackerille...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on hienoinen ongelma. Nimittäin BitTorrenteilla on tullut ja mennyt tavaraa ihan hyvästi, mutta nyt lopetti clienttini trackerille yhdistämisen. Koetin vapauttaa Zonesta portteja, sammuttaa jopa palomuurin hetkeksi, kaikkein olen yrittänyt, mutta ei vaan yhteys pelaa? Mistähän vikaa voisi alkaa etsimään?

+Clientti on uusin ABC
+Palomuuri on ZoneAlarm
+Kaikki torrent-tiedostot näkyvät keltaisina
+En ole NATin takana
+ei ole ulkoista palomuuria

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2005 @ 16:04

sniperfin
Senior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs trakkeri on kyseessä ? Jos Pb, ei haittaa, kun hetken odottelee, niin kyllä se siitä lähtee. Se trakkeri on vähän epävakaa.
ipzu
_
13. tammikuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
trakkeri on ShareTorrent. Ja pitäsi toimia ihan hyvin.

äLä vittuiLe muLLe...

Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeillu muita trakkereita?
sniperfin
Senior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siellä oli ainakin vielä eilen database menny vituralleen, josko jo toimis. Kai oot rekisteröitynyt?
ipzu
_
13. tammikuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
databaseen uudelleen rekisteröity ja kaikkee. Mutta kun aabeecee huutaa keltaista valoa kaikilta trackereiltä tuleville torskeille, ainakin kolmelle. Eikä vauhi todellakaan päätä huimaa. Pitäiskö kokeilla asentaa abc uudestaan? tai vaihtaa clienttiä? O.o

äLä vittuiLe muLLe...

ipzu
_
13. tammikuuta 2005 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No BitTornadolla tavara näkyy liikkuvan ja valo palaa vihreää. Oiskohan palomuurin asetuksissa jotain vikaa?

eDiT : mutta eipä näy tavara kulkevan yhtään sen nopeampaa. Suurikin ilo vihreästä valosta? :D

äLä vittuiLe muLLe...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2005 @ 18:16

sniperfin
Senior Member
_
13. tammikuuta 2005 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile torrentstormia,se on aika hyvä silloin jos trakkeri jumittaa,muuten kyllä paska.
ipzu
_
13. tammikuuta 2005 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
stormilla sama vika :(

äLä vittuiLe muLLe...

Mainos
_
__

_
Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sharetorrrentissa ainakin isa torskista meni p*skaksi.. eli vaikka torrentti trackerilta löytyykin, ladattaessa ilmoittaa kuitenkin "torrent not registered with this tracker.." eli periaatteessa saattaa olla kyse siitäkin että olet yrittänyt latailla viallisia torrentteja... dataa kyllä liikkuu niin sisään kuin oluskin päin, mutta ne eivät päivity trackerille asti... tälläisten torrenttien kanssa ei oikein voi muuta kuin toivoa että toimiva versio ilmeistyisi trackerille... asiaa voi tietysti vauhdittaa vaikka ilmoittamalla PM uppijalle, ja huomauttamalla toimimattomasta staffille (uppijat kun eivät itse pysty viallisia poistamaan)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > eipä yhdistä trackerille...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy