User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 04:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onpa vaikeaa taas edonkey! taidan olla aasi itsekkin.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onpa vaikeaa taas edonkey! Taidan olla aasi itsekkin.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Asslake
Suspended due to non-functional email address
_
22. helmikuuta 2002 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen epätoivosesti koittanut saada edonkey2000 toimimaan mutta eipä tunnut toimivan vieläkään. Eli ongelmani on sama mikä suurimmalla osalle eli ei yhteyttä serveriin. Olen kahlannut tämän paikan kaikki viestit sekä monta muuta paikka mutta nyt olen jumissa. Olen pitänyt tunteja ohjelmaa auki jotta yhteys syntyy mutta eipä synny.

Yhteys on soneran 256/256 ja käyttis on 98.
Aasin versio on v59 olen kokeillut myös v57 ja jotain testiversiota.

Olen päivittänyt serverlistaa ja kirjoittanut port 80 alariville.

Dl on 0
Ul on 30
Line speed on 0 (koitanut muita vaihtoehto ei vaikutusta, mikä sen pitäisi olla?)
Max connect 300

Muut asetusket seuraavat:
Always stay connected on
Save corrupt files off
Verify Download Cancles on
Close sends to System Tray on
Automatically remove dead servers on
Verbose off

Proxysista ei mitään havaintoa. käsittääkseni pitää olla none (mitä porttiin laitetaa??).

Olen myös koittanut otta filejä sharerecatorista ne tulee näkyviin mutta jää statukseen looking....

Mitä olen tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä. Hermot on ainakin palanut ja paljon aikaa mutta nyt tää on sellainen henkien taisto oli täytyyhän tää toimia mullakin kun muillakin toimii.

Voisiko joku heittää uusi ehdotuksia miten saisin tämän toimimaan.

Kiitoksia!

Asslake
_
22. helmikuuta 2002 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia kaikille lukijoille. Sain ongelman poistumaan sillä että lisäsin käsin servereitä listaan. Eli jostain syystä päivitykset oli vanhoja tai sitten tein jotain väärin. Tässä kuitenkin vinkki niille jotka painivat saman asian kanssa. Oli lähellä ettei mennyt hermot.
Hyvin näyttää toimivan ainakin tällä hetkellä.
Dreadful
Junior Member
_
25. helmikuuta 2002 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro Asslake,

Voitko valaista mulle seuraavia asioita. A) Millaistas kyytiä saat siirrettyä tavaraa? B) Mitä tarkasti ottaen laitoit asetuksiisi?(Käyttääkö sonera mitä proxsyä?? tietääkseni ei ollenkaan?? yms) C) Miten tuo servujen päivitys manuaalisesti onnistuu, ja mistä saat/sait tarvittavan listan servereistä?..

Nim. Sonera 512/512 ja siirtäminen epäonnistuu 98% varmuudella aina.

ps. Kiitos avusta jo etukäteen.
akes
_
10. maaliskuuta 2002 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
serverit löytyy täältä ja pelit DivX linki http://www.ShareReactor.com
akes
_
10. maaliskuuta 2002 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
serverit löytyy täältä ja pelit http://www.ShareReactor.com

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2002 @ 08:41

Jagular
Inactive
_
22. maaliskuuta 2002 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen paininut tuon serveriongelman kanssa jo pitemmän aikaa, eikä tahdo millään vaan luonnistua... olen koittanut manuaalisesti lisätä serverien määrää ja erillaisia server.met muutoksia, mutta mikään ei ole toiminut, eikä serverit tahdo latautua. pingit näyttää nollaa tai ykköstä ,ja user sekä files on nolla. mikä neuvoksi ???

voisiko ongelma johtua eDonkey versiostani, koska versiossani lukee, että se on edonkey2000test-versio ?? hain kyllä erillaisia versioita ja eripaikoista, mutta testi-versio oli uusin = 59c versio.
juma
Newbie
_
2. huhtikuuta 2002 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
äh...öh... w 2000 toimi hyvin...xp kaataa koko systeemin...98 aiheutti ongelmia näytönohjaimen kanssa...anyway...
edonkey on paras ohjelma mitä olen kokeillut....ois vaan kiva saada se toimimaan...kunnolla:)
Member
_
2. huhtikuuta 2002 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se vanhempi versio v..ili xp:ssä mullakin,mut poistin sen ja asensin just ton saman 59c (test versio) ja potin asennuksen jälkeen toimii servut ym...
Mainos
_
__

_
tommi85
Senior Member
_
9. huhtikuuta 2002 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1Mt ADSL

Dl on 0
Ul on 10
Line speed on 0
Max connect 5000

Muut asetusket seuraavat:
Always stay connected off(botti)
Save corrupt files on
Verify Download Cancles on
Close sends to System Tray on
Automatically remove dead servers off
Verbose off
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onpa vaikeaa taas edonkey! taidan olla aasi itsekkin.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy