User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 01:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > canal+ ilmainen kaksi viikkoa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canal+ ilmainen kaksi viikkoa?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
väpättäjä
Newbie
_
15. tammikuuta 2005 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olis pari kysymystä tosta jos joku osaisi vastata...mulla on kerran haettu toi kahden viikon ilmanen katseluaika anttilasta mutta peruin sen myöhemmin enkä jatkanut tilausta....nyt haluaisin testata uudelleen tuon kaksi viikkoa ja tilasin äsken uudelleen sen canal+ kotisivulta...onko kellään tietoa voinko katsoa uudelleen nämä kaksi ilmaista viikkoa vai onko digiboksissani esim jokin esto etten voi enää katsoa 2 viikkoa ilmaiseksi...onko kokemuksia tällaisesta?? digiboxin merkki ja malli on philips dtr 2000


v@p@
vict_cr
Junior Member
_
15. tammikuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
canal plus katsoo kortin mukaan, ilma korti ei voi katsoa.
Terveisin
väpättäjä
Newbie
_
15. tammikuuta 2005 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin eli se tarkottaa sitä että jos saan uuden tollasen kokeilukortin niin voin saada uudet 2 viikkoa ilmaiseksi...eikä se vaikuta enää mitään että mulla on ollut jo kerran tollanen kokeilu??

v@p@
Tonppa72
Suspended due to non-functional email address
_
15. tammikuuta 2005 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli ku haet ja palautat 2 viikon jälkeen ja haet uuden eri paikasta ja palautat....jne....pääseee myös aika pitkälle!!!mut kai se pira m3 on helpoin?? ja sit vaan viru valkeeta ja sohvalla loikoilua....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2005 @ 18:42

vict_cr
Junior Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 02:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Canal plus Korti jarjestella kaiki signali joka tulee sateliite ja avatta salaius canal plus kanavia. Kortti ei voi kestää 02 vikko, mun mielestani kesta enemaan. Kun vaihdetaan salaisus kortti kodi tehdaan sateliiten kautta. Tämä on virallinen prosesi.
Jos sulla on ilmaiseksi 02 viikoa kortti se tarkoitta etta sä palauttaa kortin kahden viikon pasta kaupan.
Sorry jos mun suomen on ihan huono.
Terveisin.
masaV
Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä mainos joka cd:llä on 2viikkoa on todellisuudessa 6kk kortti(min,)mutta siinä on lainmukainen 14pvän palautusoikeus eli saat katsella 2vk ja palautat eli purat tuon minimi 6kk sopimuksen silloin.
juuri netissä tilasin itsellekin tuon 2vk ajaksi tietenkin vain,kukaanhan ei noita ryöstöhintoja asuosiolla maksaisi.ainoa hyöty tuosta on itselle että kaivan winexplorerilla ja scripteillä kortin sisuksista saloja auki :)
uusimmilla scripteillä saa tilaus kannankin muutettua vuoden loppuun asti :)


----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
väpättäjä
Newbie
_
16. tammikuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onks toi mahollista kun säätää sitä korttia niin saada tilauksen vuoden loppuun saakka...pystytkö jossain vaiheessa sanomaan miten vai onko jossain ohjeita??

v@p@
tikma
Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääkö toi Canalin alkuperäinen kortti palauttaa sen 2 viikon koeajan jälkeen, kun ei meinaa maksaa sitä normaalia tilaushintaa?
masaV
Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kortti pitää palauttaa cd:lle koska kortti ei ole oma vaan vuokralla cd:ltä tyyliin toimittavat. tosin on noita omiaksikin ostettu(ns,koira söi,kakarat rikkoi,tyyliin :))
joutuu maksamaan jonkin takuun kai ei omakohtaisia tietoja vielä.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
tikma
Member
_
18. tammikuuta 2005 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka kauan tilauksesta kortin saapumiseen menee aikaa? päivä, pari päivää, viikko???
väpättäjä
Newbie
_
18. tammikuuta 2005 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin joo mä pistin ton kortin tilaukseen sunnuntaina...et tuleekohan se tässä ihan lähipäivinä?? tänään ei ainakaa tullu.

v@p@
Senior Member
_
18. tammikuuta 2005 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti saapuu huomenna (ykkösluokan kirjekuori).

Posti lähtee ja kulkee vain arkisin eli tänään
postitus ja huomenna perillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2005 @ 10:58

masaV
Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
winexplorerista vielä sen verran tietoa mitä sain eilen ongittua netistä,ei toimi kaikilla korteilla,määrätyt sarjanumeroilla olevat kortit eivät aukea ja vanhemmat kortit eivät myöskään.ohjelmia on esm,cnxtool,conaxtool yms.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
väpättäjä
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä tullu tänääkään toi kortti toivottavasti tulee tällä viikolla edes...

v@p@
^^ianal
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tilasin netistä tuon "ilmaisen 2 viikkoa" niin kesti noin 1.5-2 viikkoa ennen kuin kortti tipahti postilaatikosta.
aleksxz
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa varautua siihen, että postiluukusta kolahtaa lasku, vaikka olisikin sanonut sopimuksen irti ennen kahta viikkoa. "Asiakaspalvelu" kun ei ole cd:llä todellakaan mitään kaksista.
Senior Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti tuo "kaksi viikkoa" alkaa postin lähetyspäivästä?

Ja saiko esim. Anttilasta kortin heti mukaan?
^^ianal
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, pitää paikkaansa. Lähettivät minulle eilen 77 ? euron laskun, vaikka olin irtisanonut sopimuksen heti seuraavana päivänä kortin vastaanottamisesta.
^^ianal
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, pitää paikkaansa. Lähettivät minulle eilen 77 ? euron laskun, vaikka olin irtisanonut sopimuksen heti seuraavana päivänä kortin vastaanottamisesta.
^^ianal
Newbie
_
19. tammikuuta 2005 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuis se nyt kahteen kertaan tuli? :(
väpättäjä
Newbie
_
20. tammikuuta 2005 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kiitti tosta tiedosta että se tule vasta noin pitkän odotusajan päästä...täytyy sitten vaan odotella ens viikkoon...no mites sitten hoisit ton turhan laskun myönsikö ne heti että oli virhe tullu laskun lähetyksessä??

v@p@
hate
Junior Member
_
20. tammikuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sitä korttia tartte palauttaa. Cd hoitaa sen kelvottomaksi.
^^ianal
Newbie
_
20. tammikuuta 2005 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetin sähköpostia, mutta mitään ei ole kuulunut...
Kilu88
Newbie
_
20. tammikuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon tilannu netistä tuon canal+ 18.12-2004 mutta ei oo vieläkään näkyny. Pari viikkoa myöhemmin soitin asiakaspalveluun, sielä pääsin jonottamaan.... Pitkän jonotuksen jälkeen tuli joku nauha että sinut on ohjattu viestiboxiin nro:2580 ja sitte että se viestiboxi ei oo käytös, sen jälkeen ei kuulunut enää mitään joten suljin puhelimen. Pari päivää myöhemmin lähti sähköpostiviesti jossa kyselin koskahan kortti tulee. saman tien kun olin lähettäny viestin tuli vastaus että: Olemme vastaanottaneet sinun viestisi ja vastaamme siihen mahdollisemman pian.
Vielä tähänkään päivään mennessä ei ole minkäänlaista vastausta tullut.
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
Mainos
_
__
 
_
2fst4u
Junior Member
_
21. tammikuuta 2005 @ 05:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä hain tuon kortin suoraan Expertiltä ja sain sen heti käteen.

Kyllä te nörtit uskallatte uloskin mennä, ei siihen raittiiseen ilmaan kuole, korkeintaan hieman mieli piristyy ;-)
 
Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > canal+ ilmainen kaksi viikkoa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy