User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 01:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvd-tallennin + vhs yhdistelmä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG DVD-Tallennin + VHS yhdistelmä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Hoijari
Member

16 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2005 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään muulla tuota soitinta?

Alkaa tuntua että on tekniikkä jäänny vähän kesken eräseksi.

Eli jos haluan viimeistellä DVD-+R levyn niin koneen pitää olla päällä ja täytyy mennä setuppiin Finalize-kohtaan ja painaa OK jotta se sen tekisi. Se on se selvä homma.

Mutta nyt se ongelma alkoikin eli jos teen ajastetun nauhoituksen DVD-+R levylle niin kone täytyy sammuttaa jotta se nauhoittaisi ohjelman jonka olen ajastanut no ku se on sen nauhoittanut mutta nyt kun haluaisin viimeistellä levyn niin kone pitää laittaa päälle mutta kone ei tunnista levyä enään vaan ilmoittaa että ei levyä laita joku muu levy tätä ongelmaa ei ole DVD-+RW levyillä.

Toinen juttu eli jos olen nauhoittanut jotain DVD+-R levylle ja sammutan koneesta virran niin ja laitan uudestaan päälle (vaikka heti kun olen sammuttanut tai sitten joskus yön jälkeen) niin tajaa ei DVD-+R levyä löydykkään. Ongelmaa ei ilmene DVD+-RW levyjen kanssa.

Kolmas juttu jos olen nauhoittanut jotain DVD+-R levylle ja vaihdan DVD moodin VHS moodiin niin ja takaisin niin ei levyä löydykkään enään. DVD+-RW levyillä ongelmaa ei ilmene.

Eikä edes manuaalissa sanottu mitään noista jutuista ei niin yhtään mitään.

NE keillä on tuo soitin niin ilmotelkaa mitäs mieltä olette noista jutuista jota kirjottelin.

Tarkoitan sitä LG DVD-tallennin+VHS yhdistelmää jota myytiin Expertillä 499? hintaan.
jopi
Newbie
_
28. tammikuuta 2005 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

mulla on sellainen ongelma tuon laitteen kanssa,
että se ei suostu ajastimen kanssa nauhoittamaan
ainakaan DVD+R levylle. Pitää koittaa vielä noita
DVD+-RW levyjä.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lg dvd-tallennin + vhs yhdistelmä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy