User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 22:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mikä dvd aihio lite-on sohw-1653s:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä DVD aihio Lite-On SOHW-1653S:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maki4
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2005 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä minulla on Lite-On SOHW 1653S polttava asema, ja uusi Firmware päivitys haettu, mutta siitä huolimatta elokuva pätkii jossain looppupuolella,(Ennen päivitystä pätki todella paljon) että kysyisin mitä DVD aihioita te käytätätte, jolla on myös kyseinen polttoasema. Minulla on Datawrite Yellow 4x DVD-R levyjä, ja en tiedä onko noissa sitten jotain, joka ei sovellu tälle polttimelle. Liike on kyllä luvannut vaihtaa uuteen polttoasemaan, mikäli ei alaa pelaileen, mutta pitäisköhän koeilla toisia aihio vaihtoehtoja ensin?

tase
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2005 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli aikaisemmin 451 ja ainakin se tykkäsi kovasti Verbatimista, Suomesta ostetuista TDK:sta ja Maxellista.
m77
Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten MissBlue jo sanoikin, niin nuo maxellit ja tdk:t on parhaita ja toimivat Lite-Onilla moitteettomasti. Ja sama pätee myös verbatimeihin. En näe kovinkaan järkeväksi ostella mitään halpalevyjä, kun noita verbatimeja ainakin saa ihan hyvään hintaan esim. verkkokaupasta. Ja kannattaa muuten polttaa hitaalla nopeudella leffat, itse poltan aina 2x.
maki4
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2005 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitti vinkeistä. Pitää kokeilla noita toisia vaihtoehtoja, kun eipä sitä suotta kannate polttavaa lähtee vaihtaan uuteen, kun luulen kuiten, että näiden aihioden merkin vaihtamalla tulos paranee. Toivotaan kuitenkin

tase
Mainos
_
__

_
j.kaari
Newbie
_
1. maaliskuuta 2005 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon poltellu tähän mennessä vaan TDK:n ja Maxellin levyille ja Maxellille tulee selvästi parempaa jälkeä. Lainasin kaverilta LiteOnin asemalla poltettja erimerkkisiä levyjä ja testasin ne nerolla. Testissä oli mukana Commodoren, Imationin, TDK:n, Verbatimin ja Maxellin levyt. Verbatimille ja Maxellille Lite-On polttaa selvästi parasta jälkeä noista levyistä.
Itte käytän tästä lähtien vaan Verbatimin ja Maxellin levyjä. Suosittelen vain noita levyjä, mutta muista merkeistä en toki tiedä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mikä dvd aihio lite-on sohw-1653s:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy