User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > olenko todella näin poropeukalo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olenko todella näin poropeukalo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rex100
Junior Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotoa ei onnistu kirjautuminen foorumiin. Aina valittaa Cookies:sta. Olen ottanut palomuurin (ZoneAlarm) kokonaan pois päältä, ruksinut kaikki keksi sallinnat päälle IE:stä, laitoin jopa kaikki security ja privacy mittarit nolliin, ja ei kun keksi valitus jatkuu. Työkoneella tämä kyllä pelaa. Kotona Elisa laajakaista.
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2005 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muita selaimia kokeillut kuin IE?
lommi
Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tyhjennä myös keksimuisti.
Rex100
Junior Member
_
18. tammikuuta 2005 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muilla selaimilla en ole kokeillut, kuin IE:llä (olisiko versio 6.0, Windows on 2000 pro). Pitäisi kai se nyt silläkin pelata ?
Keksimuistin olen myös tyhjentänyt...no help.
Mainos
_
__

_
I hate titles

35 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2005 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
a) Ainakin Zonen lisäksi jotkut Nortonin versiot "huolehtivat yksityisyydensuojastasi" ja kiskovat keksit pois käytöstä. Sen sijaan että räppäät firewallit ja muut pois päältä, tutki niiden asetuksia/helppejä ja katso löytyykö sieltä mitään kekseihin liittyvää. Firewallit, uudet virustutkat ja käsittääkseni jotkut spywaren poistosoftat tuhoavat keksejä automaattisesti.

b) Eikös Elisalla ole joku leppoisa firewall heidänkin päässään, joka saattaa tehdä samaa

...en ole itse oikein vieläkään keksinyt, miten tai millä tavalla keksit uhkaavat yksityisyydensuojaa, mutta kaipa olen sitten vain vähän kapeakatseinen tai unohtanut foliohattuni johonkin :-)

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > olenko todella näin poropeukalo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy