User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 08:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Edonkey kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Recon
Newbie
_
10. joulukuuta 2002 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ongelma edonkeyn kanssa, se kaatuu lähes välittömästi kun imutuksessa olevien filujen lista on ladattu, onko joku törmännyt vastaavaan, jos niin miten homma korjataan, uudelleen asennus ei auta.
whiteboy
Junior Member
_
10. joulukuuta 2002 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Edonkey ja eMule kaatui silloin kun olin ottanut jaettaviin tiedostoihin kaikki leffat ja musiikit mitä mulla oli. Eli olin antanut jakoon muitakin kansioita kuin incoming ja Temp kansiot.

Oletko antanut muita kansioita jakoon???
Jätä muutama/kaikki pois niin saattaa toimia kaatumatta.
Kannattaa kokeilla eMulea...uusinta versiota tietenkin.
En ole varma mutta eikös eDonkeyn kehitys ole pysähtynyt?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy