User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 03:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lite-on vaihtoon lg tilalle onko hyvä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lite-On vaihtoon LG tilalle onko hyvä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maki4
Suspended due to non-functional email address
_
19. tammikuuta 2005 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin piti alkaa kyseleen, kun ei ole tietoo noista polttavista kovinkaan paljon, mutta Lite-On SOHW-1653S ei alkanut oikein pelaileen, elikkä elokuvat jossain loppupuolella alkoi tökkiin, ja 15:sta aihiosta 2 onnistui täydellisesti, elikkä taisi sattua minun kohdalle joku maanantai päivän versio, ja liike nyt tilas minulle LG polttavan, elikkä se ois tommoinen, kuin LG DVD+ -RW Dual Layer Writer 16x Retail, ja joku valmistajan koodi tuossa lapulla on pienellä pränttätty GSA- 4160B Onko hyvä asema? ja onko nirso aihioille, elikkä näille halvemmille sellaisille, ja hinnaltaan samassa kuin Lite-ON, kun näin ainakin väittivät

tase
make200
Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuliko mieleen koittaa erilaisia aihioita liteon:lla?
no lg on varmasti hyvä ratkaisu tilalle kuitenki
maki4
_
19. tammikuuta 2005 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No enpä kokeillut mutta RW:lle poltti kyllä jees, mutta kun oli vielä se ohgelma, ettei lähtenyt edes alkuperäisiä levyjä lukemaan, että enpäs tiedä miten tuo LG sitten käyttäytyy, kun voi olla näin että halvalla ei saa hyvää. LG:stä olen myös näitä keskusteluja lukenut pulesta ja vastaan on mielipiteet En kyllä löytänyt mitään testi sivuja jossa LG:tä ois testailtu

tase
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2005 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on LG mulla pelannut ihan hyvin.
psymbiote
Senior Member
_
20. tammikuuta 2005 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältäkin ääni LG:lle.
Member

5 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2005 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep jep.. kyllä olen ollu Lg:n asemaan tyytyväinen.. edellinen oli lite-onin asema.. ei suostunu polttamaan kuin tiettyä merkkiä.. muista tuli susia.. mutta LG:lle tähän asti kelvannu kaikki..
Mainos
_
__

_
maki4
_
20. tammikuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo LG on tilalla, mutta en ole vielä kokeillut yhtään kiekkoa, kun poistivat se minun oman hyvän Neronkin kaupan päälle, ja tässä on joku onneton versio nyt, ja sitten selittivät että virtalähteessä oli ollut vika, mutta ois kai se vaikuttanut toisiinkin ohjelmiin?? En tiedä siitäkin kuiten maksoin 40 egeä

tase
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lite-on vaihtoon lg tilalle onko hyvä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy