En pysty polttaa dvd-r:lle...
|
|
wehnä
Junior Member
|
22. tammikuuta 2005 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Koitan nero 6.0:lla polttaa dvd-r:lle leffaa datana niin kun painan burn niin se sanoo jotain et vääränlainen dvd. väitää sitä dvd-rom:iksi. Pystynkö jollain muuulla ohjelmalla polttamaan dvd-r:lle? vai onko siinä vikaa kun koitan polttaa niitä datana? muitakin vaihtoehtoja kuin dataa olen koittanu mutta ei toimi...
|
n_r
Senior Member
|
22. tammikuuta 2005 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tupla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2005 @ 19:19
|
n_r
Senior Member
|
22. tammikuuta 2005 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
No yleensä DVD:lle poltetaan DVD-formaatissa olevia elokuvia joten normaali vaihtoehto olisi DVD-Video.
DVD-formaatilla tarkoitan, että leffat on authoroitu eli löytyy IFO, BUP ja VOB tiedostot. Nuo kuuluvat VIDEO_TS hakemistoon.
Muista videoformaateista en tiedä. Niin ja onnnistuuko muuten polttaminen?
|
wehnä
Junior Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä ihan normaalisti olen dvd+r:lle pystynyt polttamaan mutta kaikkia dvd-r levyjä väittää dvd-rom:ksi. Olen jo useamman eri merkkisiä dvd-r levyjä tarjonnut ja aina väittää dvd-rommiksi. Leffat joita olen koittanut polttaa on avi tai divx formaatteja.
Myöskään dvd+rw:lle en onnistunut polttamaan. nero sanoo että illegal disc ja pukkaa aborttii. Polttava asema on vissiinki dvd+rw dw-p50a.
Missä vika?
|
m77
Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo (-) levyjen toimimattomuus johtuu siitä, ettei tuo asema polta kuin (+) levyjä... Sitä en osaa sanoa miksei RW:t tahdo toimia.
|
wehnä
Junior Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tuo (-) levyjen toimimattomuus johtuu siitä, ettei tuo asema polta kuin (+) levyjä...
No tulipahan tuokin sitten selväksi..
Kun koitan polttaa dvd+rw:lle niin kaikki näyttää menevän hyvin kunnes painan burn. Ensin sanoo että "formating disc failed" sitte "illegal disc" ja "Could not perform start of disc-at-once" ja lopuksi "Burn procress failed" Onko mun neron asetuksissa vika vai levyssä?
EDIT: tarkotin tässä dvd+rw:tä. nyt korjattu
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2005 @ 17:04
|
Moderator
|
11. helmikuuta 2005 @ 16:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Burning modes:
DAO/SAO,RAWSAO,RAWSAO+SUB,RAWDAO+96,DVDDAO
Media Supported:
CD-R,CD-RW,DVD+R,DVD+RW
Eli kuten jo tuli todettua, tuo asema polttaa vain (+) formaatin levyjä.
Sonyn asemahan tuo on, niin käyppä katsomassa löytyiskö niiden sivulta firmware päivitystä, jolla ehkä saisi myös (-) formaatin levyjä poltettua.
|
wehnä
Junior Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Sonyn asemahan tuo on, niin käyppä katsomassa löytyiskö niiden sivulta firmware päivitystä, jolla ehkä saisi myös (-) formaatin levyjä poltettua.
Sonyhan se. En ole koskaan ennen firmwareitten kanssa mitään tehny että olisko antaa jotai linkkiä?
Kiitos!
EDIT: taisin olla vähän hätänen.. taisi tärpätä jo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2005 @ 17:17
|
Moderator
|
11. helmikuuta 2005 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqnk/us/download/21153.html ..tuo löytyi Googlella, mutta ei ollut infoa, että toimiiko (-) levyt edes tuon jälkeen :(
Eli en tiedä, onko tuosta nyt muuta iloa, kuin 4x polttonopeus +rw levylle..
Ihan hyvät ohjeet tuossa oli, mutta itse valitset päivitätkö vai et. Riskin varmaan tiedät?..asema voi olla entinen, jos jokin menee pieleen. Tosin mulla meni kerran pieleen tuo päivitys, mutta sain silti aseman takas eloon.
|
Mainos
|
|
|
wehnä
Junior Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
ton saman läysin itsekkin ja sen päivitin mutta ei mitään tapahtunut. Riskit? ai oliki siinä riskejä.. no sinisilmäsenä vaan sen latasin..
Eli täytyykö mun sitte jatkossa käyttää pelkkiä dvd+r levyjä?
(huokaus)
|