User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 02:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto-ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD poltto-ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict
_
23. tammikuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu...eli tossa polttelin koneelta noita imageja levylle mut polton jälkeen ei suostu esim. daemonilla avautumaan/toimimaan...et mikä vikana poltto kuitenkin onnistui ohjelmana nero. Olisin kiitollinen vinkeistä esim. onko ajurien päivitys edessä tai jotain..? Ja lisäyksenä vielä...miksi niistä osa toimii ja osa ei..aikaisemmin mulla tämäkin on toiminut mutta yhtäkkiä lopettanut toimintansa...kiitos jo etukäteen!

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2005 @ 12:15

n_r
Senior Member
_
23. tammikuuta 2005 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltit imagen levylle, OK. Poltitko sen datana vai siis imgena. Jos poltit datana niin silloin varmaan daemontools sen onnistuu avaamaan. Jos poltit imagena, niin siitä levystä tuli se mikä imagekin oli. Eli jos se oli leffa niin levyn pitäisi olla sitten DVD-video, eli vaikka DVD-pyörittimessä näkyy. Ja PC:ssäkin pitäisi hakemistot näkyä ihan normaalisti.
AfterDawn Addict
_
23. tammikuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo...siis ilmaisin itseni vähän huonosti..poltin sen dvd datana...johon laitoin useamman imagen mutta vitsi onkin siinä kun se on ennen pelannut mutta ei enää..ps. mulla ei daemoni sitä avaa...

PS. mieleeni tuli voisikos se johtua neron dvd asetuksista??? jos olen sieltä onnistunut jotaa sotkemaan

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2005 @ 13:53

Member
_
23. tammikuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs aihioita oot käyttänyt ja millä nopeudella poltellu? Kai ton pitäisikin toimia. Itse ainakin cdlltä joskus joitain pienempia imageja mountannu. Dvdllä en oo vielä kokeillut
AfterDawn Addict
_
23. tammikuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu...se siis toimii...tai mulla toimi..kyllä pitäisi mutta nyt sitten jossain häikkää, kokemuksia ja vinkkejä kiitos! omituisinta on se että se ennen on pelannu ja yks kaks ei..mikä tommoseen voisi vaikuttaa??? yhtään virustakaan ei koneella ole ollut. Outo juttu!!!

AfterDawn Addict
_
23. tammikuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu...se siis toimii...tai mulla toimi..kyllä pitäisi mutta nyt sitten jossain häikkää, kokemuksia ja vinkkejä kiitos! omituisinta on se että se ennen on pelannu ja yks kaks ei..mikä tommoseen voisi vaikuttaa??? yhtään virustakaan ei koneella ole ollut. Outo juttu!!!

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
24. tammikuuta 2005 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaapa joku..mikä voisi saada aikaan sen että poltot menevät läpi mutta virheitä tulee kuitenkin eikä poltetut imaget pelaa millään...ainakin joitakin tiedostoja kopioidessa levyltä koneelle tulee CRC-virhe tai jotain...APUA!!! :D

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd poltto-ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy