User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 07:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mitä dvd:tä nierlestä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mitä dvd:tä nierlestä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Teitza
Junior Member
_
24. tammikuuta 2005 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitähän dvd-r:ä kannattais tilata nierlestä jos niihin polttais ps2 pelejä?
Cabbori
Newbie
_
25. tammikuuta 2005 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tilasin nierlestä DVD-R 4,7 GB 8x Speed Verbatim levyjä ja hyvin on toiminu pelit. Versio on V5 tai V6.
Teitza
Junior Member
_
25. tammikuuta 2005 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta verbatimithan on kalliita, tietäisköhän joku joitain vähä halvempia jotka toimii, mulla on ps2 v12.
Moderator
_
25. tammikuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei voi kyl sanoo et Verbatimit olis enää kovin kalliita..no riippuu tietenkin miten määrittelet minkäkin itsellesi kalliiksi. Ootkos verrannut noita täällä Suomessa myytäviin levyihin?
Verbatimin levyjä käytän itsekin, huti: 0kpl.
[saarna]
Ps. nuo levyt toimii aika hyvällä todennäköisyydellä sun koneessa. Voithan ostaa vaikka mitä halpakiekkoja ja mahdollisesti tulla uudelleen tänne ihmettelemään miksei mun pelit toimi -> taas ostat uusia kiekkoja. Sit voitkin miettiä olisko kannattanut kuitenkin panostaa muutama euro enemmän ekalla kerralla :)
...mut säähän sen valinnan loppupeleissä teet.
[/saarna]

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. tammikuuta 2005 @ 12:08

Mainos
_
__

_
defic
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. tammikuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kannattaa katsoa ennenkuin tilaa että polttaako asemasi vain DVD+r, DVD-r vai molempia. Minä menin ostamaan läheisestä kaupasta 2 DVD-r ja sen jälkeen huomasin että mun kone polttaa vain + merkkisiä..

--------------------------------
2.6 Ghz, R9600XT, 512 DDR, 80 GB
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mitä dvd:tä nierlestä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy