User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > paras videoeditointi ratkaisu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras videoeditointi ratkaisu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
co22
Newbie
_
13. joulukuuta 2002 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tehnyt hieman vrtailua erilaisten videoeditointi ohjelmien kesken (Pinnacle, Adobe,Ulead...) joista parhaalta näyttäisi Pinnacle Studio Deluxe. Tahtoisin kuitenkin vielä hieman tietoa tuosta tai muista hyvistä ohjelmista. Eli jos tiedät hieman enemmän noista ohjelmista, niin kerro hieman mikä kannattaisi hankkia.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. joulukuuta 2002 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi hyvä tietää käyttötarkoitus sekä budjetti?
Ohjelmia löytyy kyllä vaikka kuinka paljon..
co22
Newbie
_
14. joulukuuta 2002 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttötarkoitus on lähinnä koti- ja yritysDVD:n teko. Mutta ominaisuuksia saisi kuitenkin olla enemmän kuin noissa 100 euron ohjelmissa.
Ohjelman tulisi myös olla DVD-R/RW yhteensopiva.
Budjetti n.600 euroa.
Myös DivX-yhteensopivuus olisi hyödyllinen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. joulukuuta 2002 @ 08:32

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2002 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukaisepa uusin (nro 15 / 2002) MikroPC-lehti, ennen ostopäätöstä ("Videoeditoinnin tehotyökalut -vertailu").
Sen mukaan Pinnacle Studio 8 voisi olla sinulle paras vaihtoehto (135 EUR), mutta kun en tiedä tarkkoja vaatimuksiasi, niin kannattaa vilkaista itse.

Tosin tekstin "koodekiksi kannattaa valita Microsoft avi" tyyppiset lausahdukset syövät hieman uskottavuutta ja vertailu on muutenkin kaiken kaikkiaan aika ylimalkainen.
Mainos
_
__

_
midge
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2002 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen pitänyt Adoben Premiereä hyvänä ja vaativatkin tarpeet täyttävänä ohjelmana.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > paras videoeditointi ratkaisu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy