User Käyttäjä Salasana  

tiistai 24.12.2024 / 04:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mikin kanssa ongelmia!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikin kanssa ongelmia!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jeze2
Junior Member
_
26. tammikuuta 2005 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aluksi mulla oli sellanen vaaaanha mikki joka ei oikein pelittänyt, sitten huomasin, että mulla on webbi kamerassa mikki :D Noh rupesin käyttämään sitä vaikka se piti ihmeellistä melua taustalla (miksi?!).

Nyt sitten ostin Creativen Headsetin mutta en saa sitä toimimaan! Kuulokkeista kuuluu ääni, mutta mikki ei jotenkin pelitä! Koitan nauhottaa puhetta, mutta mikki ei "ota". Ohjauspaneeleista katoin, niin oletusmikki on Realtekin AC97 Audio joka on käsittääkseni mun äänikortti :D Nooh, kaverilla on kanssa siinä omaäänikortti, mutta silti mikki rupesi pelittämään heti kun löi vain piuhan kiinni. Niin ja mikkiä ei ole vaimennettu.

Missä vika? len tod. kiitollinen neuvoista! Ettei vain menisi rahat hukkaan :( Ja käytössä siis XP.

EDIT: Ei mitään eloa, paitsi sitten kun pistin recording controlssista ruksin microphonesta Mono Mix tai Stereo Mix, mutta silloinkaan oma ääni ei kuulu! Mutta jos vaikka kuuntelen musaa samalla (winamp) niin se nauhottaa sen.... wtf?!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2005 @ 11:40

Junior Member
_
26. tammikuuta 2005 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ohjelmoi mikki uudestaan. mulla oli samantapanen ongelma kerran. Itselläni on kylläkin ME: Windows ja mukana ohjelma-levy (For Reinstallning V.92 Capable/56K Telephony Data/Fax/Voice). Meni jostain syystä mikki kerran mykkäkouluun ajoin levyn uusiksi ja katso se tepsi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2005 @ 13:10

jyriö
Newbie
_
27. tammikuuta 2005 @ 04:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan tyhmä kysymys, mutta laitoithan mikin varmasti mikrofonireikään etkä line iniin?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mikin kanssa ongelmia!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy