User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 23:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ käyttö rajoitettu elisalla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ käyttö rajoitettu Elisalla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mic82
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2005 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on DC++ 0.668 versio ja olen viime viikon aikana huomannut huomattavan nopeuden hidastumisen. Sekä download, että upload nopeudet ovat hidastuneet. Ja sama vika esiintyy vaikka olisi millä hubilla ja lataisi mitä tahansa tiedostoja.

Minulla on Elisan 2/512 yhteys. Onko Elisa todellakin rajoittanut P2P-käyttöä?!

Kokemuksia?
poisoned
Senior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla toimii ihan ok.. helsingissä 4/512 connu..
tuoli
Junior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla elisan 1/512 lataus hidastunu lähipäivinä mutta lähetys on ihan normaali. kiusallista
[OP]Hawk
Junior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosi hyvin itellä toimii elisan 8/1 Mbps full-rate dc++:n kanssa ja mitään hidastumista en oo huomannut kyllä downloadeissa enkä uploadeissa.

ps. Elisa nosti torstaina kaikki 4/512 yhteydet 8/1 Mbps nopeuteen, kun tuo 4/512 yhteysnopeus lopetetaan kokonaan... oli ihan hyvä yllätys iltaan :)
kingtoni
Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elisan liittymissä on ollut paljon häiriöitä, kuten tiedotteissa sanotaan:

http://elisa.net/tiedotteet/tekniset.shtml

ps. Eikös se liittymänmuutos tapahdu vasta helmikuun 1. päivä? Mulle tulossa samanlainen...

del *.*
seitann
Newbie
_
30. tammikuuta 2005 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä täällä turun naapurissakana mitään ongelmia ole ollut elisan kanssa, reilu 800kt/s sisään ja uloskin lähtee melkein 100kt/s
connu on siis juuripäivittynyt 8/1Mb Elisa ADSL

Amd Athlon XP 2400+ 2GHz
1024Mb 400MHz DDR
Ati Radeon 9800Pro
280Gb HDD
DVD±RW 8x
--------
Acer Aspire 1355LC läppäri AMD Athlon 2600+, 512mb DDR, 40Gb HDD, WLAN
matti65
Newbie
_
30. tammikuuta 2005 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos teillä on elisan tms.. kanssa ongelmia laittakaa paikkakuntaa missä olette. niin pystyy katsoon että jos toisella taas toimii samalla paikalla voi vika olla vain omassa koneessa.
morbir
Senior Member
_
30. tammikuuta 2005 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla nous kans elisan netti 8 megaan. kiva imutella 600-800 kB/s
diabloza
Junior Member
_
31. tammikuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla elisan netti offlinessa 4 päivää..Väittivät eka mun
modeemin olevan hajalla..vaihdoin modeemia eikä toiminut vieläkään..sitten perjantaina myönsivät että vika on sielä päässä ja tänään maanantaina vika korjattiin klo:8.30..korvauksia hakuun vaan jos jollain yhtä kauan kiinni!

edit:kirjotusvirheet pois.. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2005 @ 07:09

Senior Member
_
31. tammikuuta 2005 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaah, olip aitelläkin elisan kanssa lieviä ongelmia, offlinena monta päivää ja satunnaisesti saattoi ottaa yhteyttä, n. 12 tunin välein 5 minuuttia netissä... elisa sano että vika täällä päässä :)
poisoned
Senior Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa mullakin nous toissapäivänä.. Eilen ei kyllä saanu mistään tulemaan ku max. ~200kt.. ja uppikaan ei kyenny ku justjust 70kt ja sillon kyllä hyyty downi totaalisesti =).. jotenkin arvasin että tulee ongelmia =)...
morbir
Senior Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no siis totta ihmees toi uppi hidastaa downeja. Sellanen tää adsl tekniikka on. Tee nopeustesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2005 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitkäs kaikki nopeudet on nopeutumassa ja koska.
itellä elisan 2mb/512kb
Mainos
_
__

_
morbir
Senior Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No just helmikuun alussa elisan mulla nousi 4/512 8/1 ja hinta pysy samana. 45 euroo kuus. se on paras vaihtoehto turun alueelle. aina ollu
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ käyttö rajoitettu elisalla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy