User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ja matrix infinity 1.38, mitkä dvd:eet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 ja Matrix Infinity 1.38, mitkä dvd:eet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään tietoo tai kokemusta mitkä dvd:eet toimii parhaiten V5/V6 ps2:ssa, jossa on Matrix Infinity 1.38 modi?
Junior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite käytän ainakin mediance merkkisiä levyjä ja hyviä on :)
Senior Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
- vai + ?
Casepri70
Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miinukset ainaki toimii...

I''m King Of The World!
make200
Member
_
29. tammikuuta 2005 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
data write yellow ja grey:t toimivat hyvin
rivision ja keltanen budget vaihtelevalla menestyksellä
ja kaikki siis - levyjä
nuo datawritet toimivat kaikissa malleissa hyvin
romero
Senior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en voi muuta todeta kuin että osaa olla huono tuuri: Oma koneeni on samaa mallisarjaa ja siinä ei toimi kunnolla mitkään muut levyt kuin Ritekin G04:t. Ei MITKÄÄN. Princon keltaisista budgeteista suostuu yhteistyöhön vain muutamat sattumanvaraiset yksilöt ja Verbatimin levyt eivät pelaa ollenkaan, joko jumittuvat pelin lataukseen ihan alussa tai sitten eivät tunnistu ollenkaan. Nytpä on sitten kämpän nurkassa noin sadan levyn läjä Princoja ja Verbatimeja joilla en mitään tee >:(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2005 @ 17:13

Senior Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hurjaa tuo kysely "mikä toimii v4 mallissa". Kymmeniä koneita käsitelleenä ja modanneena en voi muuta sanoa kuin että ps2 konsolit on yksilöitä. Jossaki v7 koneessa toimii hyvin levy A mutta kun sen laitaa toiseen v7 koneeseen niin äänet pätkii tai ei toimi ollenkaan. Kokeilu on ainoa vaihtoehto. Jos nyt joku suosittelee jotain levyä ja kaveri ostaa niitä 300 kipaletta eikä toimikkaan niin hyvä.

romerolle: Mulla muuten sama homma mutta ne budget levyt toimii ritekin ohella....verbatim ei huonostikaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2005 @ 05:51

romero
Senior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla muuten sama homma mutta ne budget levyt toimii ritekin ohella....verbatim ei huonostikaan
Muutama noista keltaisista Budgeteista toimi moitteetta, spindlen alkupään levyjä, mutta niiden jälkeen yksikään ei ole alkanut enää millekään: En enää kehtaa ryhtyä kokeilemaan niitä sattuman varassa koska lasialusia on jo ennestäänkin riittämiin. Kyseiset aihiot toimivat kyllä moitteetta DVD-soittimessa ja tietokoneessa mutta siitä ei ole minulla juurikaan apua koska siihen käyttöön minulla ei juurikaan levyjä kulu, täytyy kai koettaa saada sen verran rahaa kokoon että saan tilattua uuden satsin Ritekejä ja koettaa tyrkätä nuo entiset johonkin.

Verbatimin 8x printablet olivat mielenkiintoisia, ensimmäinen poltto toimi aluksi mukisematta mutta yhtäkkiä se ei sitten suostunutkaan latautumaan ja sen jälkeen jokainen Verbatimin levylle napattu peli on ollut susi. Tämä saattaa ehkä johtua siitäkin että polttikseni ei suostu korventamaan noita hitaammin kuin 4x-nopeudella, mutta ihmettelen suuresti tuon ensimmäisen yrityksen käyttäytymistä.

Onko mahdollista että tällaisten vehkeiden lukupäät pystyisivät jollakin tapaa "tottumaan" joihinkin tiettyihin levyihin mikäli käyttää pääsääntöisesti sellaisia? Mulle tuli tämäntapaisia ajatuksia jo PS1:n aikoihin koska käytin ihan alkuaikoina Maxellin aihioita, ja kun pysyteltyäni toista vuotta lähes pelkästään TDK:n levyissä pelailin sitten noita vanhempia Maxelleille poltettuja niin koneeseen iski hirveät antipatiat ennenkuin sain ne toimimaan. Asia tuli taas mieleen näiden PS2-taistelujen jälkeen koska tuo mainitsemani toimiva Verbatim oli ensimmäinen poltettu levy mitä sille tarjosin, ja ehdin pidemmän aikaa syöttää koneelle pelkkiä Ritekejä jonka jälkeen vasta huomasin että se ei enää Verbatimeista huolinut. Itse poltoissa ei ole vikaa koska kaverin koneessa ne ovat toimineet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. helmikuuta 2005 @ 09:36

Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2005 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla suostui polttamaan 8X verbatimit 2X nopeudella ja kaikki toimi ensin mutta seuraavana päivänä ei. Oudolta kuulostaa mutta näin on
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ja matrix infinity 1.38, mitkä dvd:eet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy