User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 23:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > msn beta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
msn beta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Koff9
Junior Member
_
30. tammikuuta 2005 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä minulla on toiminut kyseinen ohjelma hyvin, mutta nyt en saa noita olioita toimiin? eli se vaan valittaa että tarvitset uudemman macromedian flas player version. sit haluatko päivittää flash playerin nyt painoin kyllä sit aukes tälläne sivu http://messenger.msn.com/flash/?mkt=fi-fi&version=$VERSION$
Odottelin jonkin aikaa tossa ei tapahdu mitään? Sit asensin ite ton macromedian sivuilta, ei toiminut sittekkään.
Ps: Oon asentanut msn + uusiksi ja ton msn betan.
CenC
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syy saattaa olla se, että se on beta.
Senior Member

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Beta toimii hienosti ja mulla alkaa lataan heti playeriä kun meen sille linkkisi sivulle (Mese päällä se lataa sen itse)
ryne
Newbie
_
30. tammikuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firefoxilla ei toiminut se esimerkki olio, mutta explorerilla toimi.
Koff9
Junior Member
_
30. tammikuuta 2005 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo minulla on just firefoxi. Mitä teen? ie kyl löytyy kanssa
Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna siihen IE:n kans se macromedian flash player niin rupee toimimaan.
Mulla oli sama juttu mut sit hokasin että se pitää olla ie:ssä asennettuna.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2005 @ 11:48

Koff9
Junior Member
_
30. tammikuuta 2005 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitoksia kaikille nytte toimii ;)
SeBuLi
Suspended due to non-functional email address
_
3. helmikuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäiskö betalla pystyä piirtämään niissä keskusteluissa? Mulla vaan se ei toimi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2005 @ 10:31

Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä pitäs pystyy.
Mulla on kans yksi kaveri jolla se ei toimi mut kaikilla muilla toimii.
En tiedä mistä se sit johtuu.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > msn beta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy