User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 03:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > stringit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
stringit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ed6669
Member
_
31. tammikuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs tosta dvd shrink ohjelmasta.

oon polttanu muutaman leffan ja kuva jees, oon ottanu elokuvan suomitekstit ja 5.1 äänen...
mut jokin kuitenkin mättää.. poltin yhtä leffaa 3 dvd levyn verran, eli siis 2 levyy meni hukkaan..

koneessa kyllä pyörii mutta dvd ´soittimessa ei.
ei mitään muuta ohjelmaa päällä polton aikana.
eka levy meni sillein että ku se ohjelma ajo ne systeemit läpi ja kysy sit tyhjää dvd, kone vaan jotenkin etsi sitä dvd levyä levyasemasta... hmmmmm???
mistäköhän moinen??
romero
Senior Member
_
31. tammikuuta 2005 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ovatko kaikki polttamasi levyt olleet samanmerkkisiä aihioita? Jos näin niin ehkä niiden kanssa on jotain yhteensopivuusongelmia.

Mitä ketjun otsikkoon tulee niin naisten yllä niitä on useimmiten ihan mukava katsella mutta itse en ylleni laittaisi.
ed6669
Member
_
1. helmikuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu samaa mieltä...
itselle ei tulis mieleenkään.

juu eli kaikki oli fujin levyjä. ennen ei kyllä ollu ongelmaa poltossa muuta kuin omia sävellyksiä.
ja ne levyt oli saksasta.(philips)
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
2. helmikuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis täh? oli Fujin levyjä, vaiko Philipsejä? O_o

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2005 @ 17:19

Mainos
_
__

_
ed6669
Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin siis ne 3 mitkä meni vituiks oli fuji.
ja ihan mustan pörssin tuotetta...
ne saksasta ostetut toimi hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > stringit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy