User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 01:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > opos card
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
OPOS CARD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Joppe84
Newbie
_
2. helmikuuta 2005 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt pitäis löytää joku muu keino kun M2 ei enää toimi. Onko täällä joku kun omistaa tai jolla on kokemusta OPOS kortista. Voiko sitä ohjelmoida Infinity USB Phoenixellä tai pitääkö se olla toi USB Unlimited. Jos tämä kortti toimii niin mistä sitä voi ostaa ja kuinka paljon se maksaa. Olen kuullut että tämä kortti ei toimi pohjoismaissa mutta asia en voi varmistaa. Olen kiitollinen asiallisista neuvoista
hiost
Member
_
2. helmikuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikai tuolle opoksellekkaan filuja ole. Onko mitään korttia siis mikä olisi toimiva tällä hetkellä?
Joppe84
Newbie
_
2. helmikuuta 2005 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OPOS kortille kyllä löytyy filuja mutta on rekisteröitävä opos forumille ensin mutta jos ne toimii Suomessa niin sitä en tiedä. Olisi kiva tietää jos koko OPOS toimii ennen kun menee ostamaan. Minun tietääkseni ei juuri nyt löydy toimiva kortti CanalDigtalille
Mainos
_
__
 
_
sepii
Newbie
_
5. helmikuuta 2005 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TÄLLÄ HETKELLÄ EI OLE PURETTU TOIMIVAA CONAX AVAINTA.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > opos card
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy