User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 01:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma käynnistäessä fallout 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ONGELMA KÄYNNISTÄESSÄ FALLOUT 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anttijuho
Inactive
_
4. helmikuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii, eli mulla on ongelma käynnistäessä fallout 2 nimistä peliä. Kun käynnistän sen niin se herjaa että se tarttee 20 megabytesii vapaata levytilaa. No mulla on 10 Megabytesii tilaa. Uudelleen asennustakin on kokeiltu. Silti se herjaa tota 20 megabyte juttuu, mikä siis avuksi? :S
ps. kiitän näin etukäteen kaikista viesteistä (paitsi ne joilla haukutaan mun pc:t tai tot pelii!)
jorkkeli
Senior Member
_
4. helmikuuta 2005 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kun käynnistän sen niin se herjaa että se tarttee 20 megabytesii vapaata levytilaa. No mulla on 10 Megabytesii tilaa.
no...onko käyny mielessä poistaa jotain turhaa kovolta??
emperorr
Junior Member
_
4. helmikuuta 2005 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, jos tarviit 20 mb niin 10 mb ei kaiken järjen mukaan riitä, vai mitä? ;)

"I fart in your general direction!"
anttijuho
Inactive
_
5. helmikuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nytten on kyllä 3 gigaa tilaa, mutta se herjaa silti samaa asiaa... ja turhien asioitten poistamisen jälkeenkin kokeilin uudelleen asennusta, vielläki sama onkelma :S
Leissi
Newbie
_
26. helmikuuta 2005 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

JepsoSmoke

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2005 @ 19:51

Mainos
_
__

_
plaaja
Newbie
_
27. helmikuuta 2005 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattas toimia jos päivittäsit sen pelin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma käynnistäessä fallout 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy