User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 01:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion mdt-4200pvr (dvb-t) hyvä hankinta?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Medion MDT-4200PVR (dvb-t) hyvä hankinta?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Pesukarhu
Newbie
_
5. helmikuuta 2005 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä siis olen ominaisuuksien perusteella vertaillut tuollaista digiboxi/videot-yhdistelmää ja ajatellut ko. boxin hankkimista. Siitä kuitenkin tietysti muutama kysymys, kuten olettaa saattaa.

1. Onko tuo edes hyvä tallentava dvb-t boxi, vai olisiko joku muu kenties parempi / yhtä hyvä samaan hintaan? Tuon hinta siis 379e akibasta.
2. Saako tuosta tallennettuja ohjelmia mitenkään ulos?
3. Koska olen 95% varma, että edellisen vastaus oli ei, niin saako tuota ostettua isommalla kovalevyllä?
4. Koska olen 95% varma, että edellisen vastaus oli ei, niin saako tuohon vaihdettua itse/helposti kovon? Käykö siis ihan tavallinen PC:n IDE-kovalevy? Esim. 160GB tai 200GB 5400rpm kovo.
5. Tuossa lienee tuo sarjaportti, jonka kautta boxin voi päivittää _hieman_ useammin, kuin muuten päivityksiä saisi. Olenko oikeassa?
6. Kun tuossa on 2 viritintä ja voi nauhottaa toista kanavaa, kun katsoo toista, mutta toistaiseksi kun analogia lähetyksiä tulee ja niiden laatukin on täällä ihan katsottava, niin pystyykö tuolla myös nauhottamaan 2 digikanavaa yhtäaikaa, jos katsoo ilman boxia kolmatta, eli analogista kanavaa?

Kun TV:ssäni on vain 1 SCART-paikka ja omistan nyt PS2:n ja Xboxin, jotka ovat kiinni tässä, niin kysyisin, onko olemassa vastaavanlaisia ratkaisuja kolmelle laitteelle, vai joudunko irrottamaan sen, jota vähiten käytän. Olen tiedustellut asiaa Biltemasta, mutta heidän myyntinsä sanoi, ettei tämä tue RGB:tä, jonka jälkeen konsoleista irtoaisi vain komposiittikuvaa, jos olen ymmärtänyt oikein. Jos tuollaista jakajaa ei ole, niin toimiiko se, että laittaisin kaksi tällaista jakajaa, mitä minulla on nytkin? Niin, ja jakajasta pitää valita tuo lähtö, koska Xboxissa ei ole päävirtakytkintä, niin ilman jakajassa/kaapelissa olevaa lähdönvalitsinta PS2:ssa ei toimi äänet.

Aiheen ulkopuolelta: onko DVD-tallentimia olemassa digivirittimillä varustettuna, ettei erillistä digiboxia tarvittaisi. Jos on, niin mistä hinnoista alkaen?

Siinä varmaan ne tärkeimmät. Hankinta tultaisiin tekemään helmikuun aikana, koska olen lukenut, että joku köyhäinjärjestö laittaa keräyksen vireille, että noin hienoista laitteista pitää nostaa hintaa maaliskuun alusta alkaen, koska niillä pystyy jopa nauhottamaan ohjelmia, ja jopa digitaalisesti.

Juu, en hirveästi tiedä mistään hifi-masiinoista, mutta mutta, taas pitää luottaa tähän foorumiin. Kiitos avustanne.
MarttiP
Junior Member
_
5. helmikuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikeastaan tiesit vastakset kaikkeen

1. Mielestäni kelpo (2*viritin ja conax) tuohon hintaan. Sama laite kuin salora johon saa vain paljon vanhempaa softaa.
2. Ei.
3. Ei kai ainakaan toistaiseksi.
4. Helposti, hae vanhoja keskusteluja, niissä meni "heittämällä".
5. Kyllä, ja oli helppoa. Tarvitset ns. nollamodeemikaapelin.
6. Ei voi nauhoittaa kahta samaan aikaan. Analogisen katselu tietenkin onnistuu.

Oma arvaukseni on, että 2h2005 tulee ensimmäiset hd-digiboxit joissa kirjoittava DVD (tai ensimmäiset kirjoittavat DVD:t joissa digiviritin, ihan miten vain....)
Pesukarhu
Newbie
_
5. helmikuuta 2005 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
4. Ok, pitää katsoa.
5. Pitääkö sen olla sitten uros-uros, vai millaiset liittimet?
6. Aijaa, harmi.

Mikä on 2h2005? :)
arskaxx
Senior Member
_
5. helmikuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2. Lukeminen PC:llä saattaa onnistua ?? http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=35281

4. Muistelen, että tuossa olisi 120GB raja. Saatan muistaa väärinkin.

5. Naaras/naaras
rroy
Junior Member
_
5. helmikuuta 2005 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin Finluxin vastaavaan tuon medionin uusimman softan,Sanoisin että paras tähänmennessä tulleista, joskaan ei aivan täydellinen!
MarttiP
Junior Member
_
6. helmikuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep - aika hyvä ja nopea kanavanvaihto/käynnistyminen. SubTV vähän nykii minulla tuolla uudellakin softalla.
Mainos
_
__
 
_
rroy
Junior Member
_
6. helmikuuta 2005 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Finluxix kanavat tahtoo toisinaan kaikki nykkiä hetken aikaa kanavanvaihdon jälkeen,mutta ei joka kerta!
Taaksepäin kelaus on vaivalloista täl uusimmal medionin softalla!
Mutta nyt poksi ei tilttaa edes sähkökatkon
(tääl noin 1s katkokset yleisiä) aikana,vaan osaa "mennä"valmiustilaan itsestään!
Sanoisin että nyt "laatu"alkaa olemaan odotusten mukainen!
Poksin käynnistymis vaiheessa saattaa näytöllä olla hetkenaikaa medion-logo vaan mitäpä tuo haittaa! Vaikka Finluxin huolto lupaakin takuun päättyvän heti kun laitteeseen asennetaan "vieras"softa,niin voin sanoa että ei finluxin takuulla ole muutenkaan mitään merkitystä! Vaikka poksi menis kokonaan pimeäksi,niin aivan varmasti finlux väittäis sen ukkosenpolttamaksi tms...!
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > medion mdt-4200pvr (dvb-t) hyvä hankinta?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy