User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 09:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miten saan poistettua trojan-dropper ??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan poistettua Trojan-Dropper ??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jasmin84
Newbie
_
7. helmikuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jossakin yhteydessä saanut koneeseeni tuollaisen viruksen nimeltä "Drojan-Dropper", tai ainakin koneessani oleva F-securen ohjelma sanoo näin. Miten saan viruksen poistettua lopullisesti, kun joka päivä F-Secure löytää viruksen uudestaan? Olen ohjelman avulla aina poistanut viruksen, mutta seuraavana päivänä se on taas siellä... APUA !!! Kertokaa joku, hyvät neuvot tarpeen...!!!
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2005 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
pkaksp
Moderator
_
7. helmikuuta 2005 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oot sen joka kerta poistanut onnistuneesti ni kannattaisi varmaan yrittää seurata että mistä se tulee... Onko joku tietty sivu jota selaat esim. päivittäin?
JullePuh
Member
_
7. helmikuuta 2005 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanooks`se F-Secure varmasti poistaneensa sen. Mulla on käynyt muutaman F-Securyn löytämän Drojan-Dropperin kanssa sillein, ettei se pysty poistamaan niitä, vaan ne on joutunut käsipelillä poistamaan ennen kuin on lähteneet.

Mulla kylläkin F-Secury on ilmoittanut ettei se onnistunut poistossa (sinne tulee sellainen keltainen kolmio jossa on huutomerkki). Sitten mä oon vaan katsonut ohjelman tarkan polun ja poistanut sen käsin sieltä.
Mainos
_
__

_
tuoli
Junior Member
_
9. helmikuuta 2005 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päivää löysin tän keskustelun ja aattelin kysäistä asiasta joka on vaivannut mua jo jonkin aikaa. onko kyseessä haitta vai ongelma google ei ainakaan tunnu löytävän asiasta tietoa se on siis koneessa käsittääkseni

C:/system volume information/_restore(05348068-B273-47FE the trojan horse tr/dider.ist 15360.A
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miten saan poistettua trojan-dropper ??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy