User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 23:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n polttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD:n polttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sepi54
Account closed as per user's own request
_
8. helmikuuta 2005 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Nierestä Prodye Black V8 DVD +R aihioita. Olen yrittänyt polttaa niita tietokoneellani, mutta suurin osa ei onnistu. Herjaa esim. että dvd on viallinen. Polttava asemani on Samsung DVD Rom SD-616E. Olen polttanut sillä paljon esim TDK ja Sony dvd +r levyjä ja kaikki on onnistuneet. Nyt on onnistunut 12 levystä vain 3 ja ainakin 5 viimeitä ei ole onnistunut. Mikä on vialla? Onko Prodyen levyt huonoja, tai eikö Samsungillani voi polttaa niitä. PC:ni on HP ja polttava asema oli siinä valmiina. HP:n neuvonnasta ei ollut apua ja eivät oanneet sanoa voiko Samsungin laitteeseen saada jostakin uudemman päivityksen. kehoittivat vain käyttämään toisen merkkisiä levyjä. Pitääkö minun palauttaa loput levyt Nierleen, jos yleensä onnistuu? Mikä dvd+r levy olisi paras? Samsungin oma dvd merkki tai ehkä Verbatim?

sepi
m77
Member
_
8. helmikuuta 2005 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista Prodyen levyistä on ollut todella paljon harmia, itse en ole edes kokeillut, mutta eipä ole kukaan kehunut. Nyt varmaan joku taas pillastuu ja haukkuu minut kun parjaan halpoja levyjä, mutta prodyet on pääasiallisesti kehnoja. Eli HP:n neuvonta on oikeassa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n polttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy