User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 14:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > epson styles c64 tulostin ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Epson styles C64 tulostin ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mika_n
Account closed as per user's own request
_
9. helmikuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun koneessa on ihme ongelma,en saa asennettua tulostinta koneeseeni.
kun käynnistän cd-levyltä setupin niin tulee tämmönen virhe ilmoitus:
c:\progra~1\Symantec\s32evnt1.dll sit lukee vielä
"Asennettavan näennäislaiteohjeimen virhe DLL-kirjaston alustuksessa" toi viittaa johku virustorjuntaa,olenko väärässä? olen kysynyt Epsonilta ohjeita mutta he eivät osaa neuvoa ku kuulema vika on koneessa. mulla on fsecuren virustorjunta,koskaan ei ole koneella ollut mitään symantecin torjuntaa. Osaako joku auttaa?

Amd Athlon 2600+, 768 DDR, 80gb, Ati Radeon 9200 CLub3d 128mb
mika_n
_
9. helmikuuta 2005 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko neuvoja?

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2005 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkos koneeseen asennettu mitään muuta symantecin ohjelmaa?

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
mika_n
_
10. helmikuuta 2005 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tietääkseni ole asennettu. tommosta hakemistoa ei edes löydy mun koneelta.
Tuolla ohjauspaneelis on "lisää ja poista" sinne on ilmestynyt "epson tulostin ohjelmat" sitäkään ei pysty poistamaan tulee toi sama ilmoitus. oon kokeillu etsiä regcleanerilla tota symanteciä,mut ei löydy.

lommi
Member

1 tuotearvio
_
10. helmikuuta 2005 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile muuttaa asetuksista -näytä piilotetut tiedostot/ohjelmat ja sitten regeditillä koitat etsii.
tarkkoja polkuja en muista /tiedä ,en oo kotikoneella.
mika_n
_
10. helmikuuta 2005 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hain netistä noi tiedostot mitä se herjas ni heti rupes toimimaan. kiitokset kuitekin

Mainos
_
__

_
lommi
Member

1 tuotearvio
_
10. helmikuuta 2005 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitään,hyvä et selvis:)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > epson styles c64 tulostin ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy