User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja f-secure
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ JA F-SECURE
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janii^
Junior Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli,me ostettiin uus kone(eli nyt 2)nettiyhteys on kaapeli....ongelma on se,että enää ei toimi aktiivitila dc:ssä....f-securen palomuurin oon laittanu kiinni(windowsin palomuuri on pääl ja dc++ on sallittu käyttää nettiä..)modeemi on 3comin....sillä toimi se aktiivitila entisessä koneessaki...jotenki mä epäilen et se johtuis tosta f-securesta ettei se dc:n aktiivitila toimi....ku entises konees on norton,ja siinä toimi....eikä ole sisäistä palomuuria modeemis...auttakee!!

=-NyyPpÄ-=
morbir
Senior Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sinuna kyl laittaisin ton windowsin palomuurin pois ja ton f-securen pääl, en oo viel törmänny kehenkään joka olis kehunu windowsin omaa muuria. tai hommaa joku ihan muu palomuuri ohjelma. Itellä norton ja kerio.
Jopperi
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. helmikuuta 2005 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt tapasit.Windowsin oma palomuuri on aivan riittavä ainaskin minulle.Tosin pitää olla sp2 päivitetty.Ei ole tullut minkään näköistä saastaa koneelle.Kokeilin aikaisemmin kaikenlaisia palomuureja ilmaisversioita sekä maksullisia.Kyllästyin moisiin ohjelmiin,sillä surffatessa ei juuri muuta kerinnyr tekemään kun tutkimaan blokattuja listoja annatko vai kiellätkö internet yhteyden.Lisäksi jos huono lontoon ymmärrys ja annat luvan,kun et ole ymmärtänyt lukemaasi niin tilannehan pahimmillaan sama kuin ei olis palomuuria ollenkaan.
Rikkivety
Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 04:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa ottaa toi XP:n oma palomuuri pois käytöstä. Se kun on vain puolikas muuri eikä täten ota osaa koneelta ulospäin menevään liikenteeseen, jolloin jos joskus tulee koneelle pöpö, niin se voi vapaasti ottaa yhteyksiä ulkomaailmaan. Kannattaa ottaa se F-sec käyttöön tai sitten asentaa esim. ZoneAlarm tai Sygate.
janii^
Junior Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep.....yritin asentaa zonealarmia mut f-securen ja zonealarmin välil on joku ristiriita...mä oon kokeillu KAIKKEA että toimis aktiivitila dc:s!

=-NyyPpÄ-=
Rikkivety
Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaksi palomuuria koneessa ei tiedä hyvää. Kokeile poistaa F-sec ja asentaa ZoneAlarm.
600rpm
Junior Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
" Kaksi palomuuria koneessa ei tiedä hyvää."

tätä aina kuulee, voiskohan saada jotain selvennystä asiaan? mulla on f-securen ja windowsin (sp2 löytyy) muurit ollu molemmat koko ajan päällä eikä mitään ongelmaa ole ollut. joskus kyselevät että sallitaanko liikenne, harvemmin sitäkin ja yleensä ollu toi f-secure joka kyselee, mutta ei siitäkään kahta napinpainallusta enempää vaivaa ole ollut... eli voiko noista kahdesta muurista olla jotain OIKEAA haittaa?
janii^
Junior Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi olla haittaa....mul oli kummatki palomuurit päällä ja jompikumpi blokkas mun steamin(peliohjelma) laitoin vinukan palomuurin kii ja nyt laitoin vaihteeks f-securen muurin kii ja winukan muurin päälle mut näköjää kukaa ei osaa auttaa mua mun ongelman kanssa eli miten saan sen aktiivitilan toimimaan!!ja f-securen turvataso on normaali,ja versio on 2005 oem.

=-NyyPpÄ-=
Mainos
_
__

_
Roikonen
Junior Member
_
27. helmikuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri niin! Itsellä sama tyyppinen ongelma. Koneessa F-secure ja dc ei millään suostu meneen aktiiviksi. keneltäkään en vielä ole saanut muita kuin ympäripyöreitä vastauksia ja jos jotain vastausta on tullut ei mitään apua niistä ainakaan ole ollut. Joten kysymys kuuluu... Onko joku saanut omin neuvoinensa homman pelaamaan ja jos joku on niin voisiko selvin suomenkielisin sanoin antaa vähän ohjetta ennenkun revin tän helvatan toosan ikkunasta naapurin parvekkeelle ja kusen vielä päälle? Sen olen kuitenkin saanut selville että kun otan koneesta koko f-securen pois ja asennan esim norttonin tilalle niin johan alkaa dc olemaan aktiivina, mutta entä jos haluan sen toimimaan f-securen kanssa?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja f-secure

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy