User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 08:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras emule modi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras Emule modi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistäkääs omia mielipiteitänne, mikä on paras emule mod? Itse käytän neomule tai morphxt (vaihtelee mielialojen mukaan ;) )
Member
_
10. helmikuuta 2005 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noille modeille tietääkseni tulee joskus banaania. Itse vannona eMule Plussan nimeen (vain silloin kun käytän Windowsia) Linuxissa on aMule ja xMule.
Member
_
20. tammikuuta 2006 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, mikä eMule tuntuu toimivan hyvin? Mitä eroja eriversioilla on? On tuo lainsäädäntö menny Suomessa niin tiukaksi, joten ite suosisin periaatetta että imuta esim. ryssiltä/kiinalaisilta (joille ihan sama miten paljon väylää antavat) ja jaa ite niin vähän kun se on kyseisellä modilla mahdollista. Tiedän, että p2p-järjestelmä ei perustu tälläiseen, mutta minä olen vaan tätä mieltä ja haluan välttää joutumista esim. viranomaisten syynilistalle tms.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras emule modi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy