Mitkä Linux versiot vapaasti levitettävissä?
|
|
TaaviAku
Newbie
1 tuotearvio
|
11. helmikuuta 2005 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
DC++ ajatellen, niin mitkä Linux distrot ovat aivan täysin vapaasti levitettävissä?
|
atoapina
Junior Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
kuka niitä distroja sulta haluaa imuttaa jollain surkealla adsl-upillasi??? funetista ja muualta kun saa sata kertaa nopeammin... jos sulla ei oo muuta jaettavaa, lopeta homma alkuunsa..
|
TaaviAku
Newbie
1 tuotearvio
|
11. helmikuuta 2005 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos apina et yhtään tajunnu mitä mä tässä haen, niin oo hiljaa simpanssi!
|
harbind
Suspended due to non-functional email address
|
11. helmikuuta 2005 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitähän haet?
Haet jakoja jotta pääsisit hubeille, mutta pelkäät, että jos jaat sitä sun ripley suomimaniaas nii poliisi tulee ja pidättää sut? Voi raukkaa.
|
Member
|
11. helmikuuta 2005 @ 19:03 |
Linkki tähän viestiin
|
en minä ymmärrä mikä oikein on ongelmana jos joku haluaa jakaa linuxin distroja? eipä ole vielä tullut vastaan yhtäkään hubia jolla olisi ollut linuxin distrojen tms. jako kielletty...
eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä haluaa jakaa..?
edit: sorry, offtopic
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2005 @ 19:03
|
TaaviAku
Newbie
1 tuotearvio
|
12. helmikuuta 2005 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
No mistä helvatasta mää jonkin 80 gigaakin löydän jaettavaa (että pääsis mahdollisimman monelle huPille), muualta kuin helvetin isoista tiedostoista. Mulla tollasia määriä ole jakaa. Mistä mä niitä muualtakin keksisin. Ihan netistä suoraa imuroimalla ne jaettavat tiedstotkin tulis nopeempaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2005 @ 07:40
|
Moderator
1 tuotearvio
|
12. helmikuuta 2005 @ 08:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kotivideokameralla kuvaat lemmikkieläimiä muutaman tunnin, kaappaat tv-kortilla mahdollisimman huonolla kuvanlaadulla ja hdtv-resoilla koneelle. Todella nopeasti katu-uskottavaa jakoa koneelle.. kukapa ei lemmikkieläinkotivideoista pitäisi.
|
Senior Member
|
12. helmikuuta 2005 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeps. paitti että olenpa jopa netistä ottanut noita pätkiä missä on "huvittavia" juttua esim kissoista yms. Ite kun omistaa kaks noita eläimiä ni kyllä niitten tempuille välillä saa nauraa vedet silmissä...
|
morbir
Senior Member
|
14. helmikuuta 2005 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: kuka niitä distroja sulta haluaa imuttaa jollain surkealla adsl-upillasi??? funetista ja muualta kun saa sata kertaa nopeammin... jos sulla ei oo muuta jaettavaa, lopeta homma alkuunsa..
huoh...
lettas toi oli tosi hyvä juttu! :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2005 @ 17:21
|
Member
|
15. helmikuuta 2005 @ 03:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, TaaviAku katso sieltä Funetista mitä Linux-distroja siellä on vapaasti jaossa.
|
revenb
|
15. helmikuuta 2005 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihme porukkaa...tyypit tosiaan mollaa linuxin levittämisestä.Kyllähän noi p2p-ohjelmat on monelle aloittelijalle ainoo tapa saada softia koneelle,kaikki ku ei osaa edes googlettaa.. :)
HooCee-Grind-Crust
|
morbir
Senior Member
|
15. helmikuuta 2005 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ihme porukkaa...tyypit tosiaan mollaa linuxin levittämisestä.Kyllähän noi p2p-ohjelmat on monelle aloittelijalle ainoo tapa saada softia koneelle,kaikki ku ei osaa edes googlettaa.. :)
ei näin......
|
Neukku
|
15. helmikuuta 2005 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
kyl on outoo porukkaa. Jos on sisko joka tunkee joka välis koneelle ja utelee sun p2p ohjelmist ja miten niist saa haettuu musaa ni kyllä koneen tila alkaa hupenee jos kertoo meinaa sitte ne oppii hakee leffojaki....
I fought the law and the law won
|
Erkkimon
Senior Member
|
15. helmikuuta 2005 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt oli asiallinen kysymys. Asiallisia vastauksia oli n. 5%!
Miettikää nyt vähän! Mikä tossa kysymyksessä oli tyhmää? Vain ja ainoastaan 1-2 fiksua vastausta tähän fiksusti muotoiltuun kysymykseen.
|
harbind
|
15. helmikuuta 2005 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Pyydän anteeksi jos vastaukseni on jotain loukannut. Taisi olla huono päivä.
Eiköhän ilmaiset linux distribuutiot selviä, kun niitä alkaa vaikka linuxISOsta imuroimaan. Ja jos en aivan väärässä ole, niin niitä ilmaisia on kyllä saatavilla niin paljon, ettei pitäisi olla vaikeuksia niitä löytää.
http://www.linuxiso.org/ Tuolta voit sitten vaikka imutella.
|
atoapina
Junior Member
|
18. helmikuuta 2005 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
minä en tajua sitä, miksi TaaviAkun pitäisi saada ladata esim. minulta laittomasti jaossa olevan leffa, jos hän itse jakaa jotain linux distroja mitä on saatavilla vapaasti muualtakin jos vain osaa googlea käyttää.. vai oletkos liittymässä hubille missä kaikki jakavat toisilleen näitä distroja? onneksi tällaisia TaaviAkuja ei ole niillä hubeilla joita minä käytän, yli 100 gigan jakoraja pitää nämä aloittelijat jakamassa keskenään jotain freeware-softia...
|
Moderator
|
18. helmikuuta 2005 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: minä en tajua sitä, miksi TaaviAkun pitäisi saada ladata esim. minulta laittomasti jaossa olevan leffa, jos hän itse jakaa jotain linux distroja mitä on saatavilla vapaasti muualtakin jos vain osaa googlea käyttää..
Apinarakas nyt et tainnut tajuta homman ideaa, näin menettelemällä TaaviAku ei riko lakia kun lataa sinulta elokuvan, mutta sinä rikot.
|
atoapina
Junior Member
|
18. helmikuuta 2005 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
apinakin tajuaa mitä TaaviAku ajaa takaa, mutta tuollaiset tyypit voivat sitten myös vain latailla niitä linux-distroja tai pysyä poissa hubeilta.. vai onko chopperinkin "nice set of hds" täynnä linuxkrääsää ja lemmikkieläinvideoita? ;)
|
arc03
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2005 @ 04:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan milenkiinnosta kysyisin atoapinalta, että millainen satsi itselläsi oli jaettavaa, kun ensikerran menit etsimään ladattavaa itsellesi? Että olitko valmistellut omat jakosi (=gigoittain uusia elokuvia ja useampaa genreä uutta musiikkia) ennen ensi visiittiä hubeille? Taustoja tietämättä (ja voin olla tietty väärässäkin) epäilisin, että olet ollut samassa tilanteessa kuin mitä TaaviAku on tällä hetkellä.
Käsittääkseni hubeilla on säännöt, mitä saa jakaa ja mitä ei. Jos Linuxia saa jakaa se oikeus TaaviAkulle suotakoon. Ja jos sillä jaolla TaaviAku pääsee hubille sisään ja imuttamaan Quote: esim. minulta laittomasti jaossa olevan leffa
, ei sinulla pitäisi olla mitään valittamista, kuten chopper jo tuossa edellä mainitsikin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2005 @ 04:45
|
atoapina
Junior Member
|
19. helmikuuta 2005 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Alku on varmaan kaikille aina hankalaa, mutta on olemassa hubeja (suuriakin sellaisia) missä jakoraja on esim. 1 giga. TaaviAku haluaa kerätä mahdollisimman helposti ja nopeasti paljon jaettavaa "että pääsis mahdollisimman monelle hubille", miksi? Näitä "heti mulle kaikki nyt"-tyyppejä on muutenkin aivan tarpeeksi. Liiskataan toisilta minkä ehditään ja kun saadaan valmiiksi, niin pois jaosta.. :( Mun mielestä hyvä tapa aloittaa p2p-hommat on ns. tyvestä puuhun-menetelmä, eli pikku hiljaa nouset sieltä gigan hubilta (mistä myös saa melkein kaiken mitä tarvitseekin) ja jaat sitten sitä, mitä olet itse muilta saanut. Tuo on minusta koko p2p-homman periaate...
|
Erkkimon
Senior Member
|
19. helmikuuta 2005 @ 08:36 |
Linkki tähän viestiin
|
No nythän atoapinaa kävi itkettämää kun TaaviAku jakaa Linuxeja...
|
atoapina
Junior Member
|
20. helmikuuta 2005 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
jos ei Erkkimonilla ole asiasta sanottavaa/mielipidettä, voi pitää päänsä kiinni?
|
thing
|
20. helmikuuta 2005 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
hmm...mun mielestä TAAS kävi silleen että kun jotain asiallista kysytään niin mopo karkaa leecheillä käsistä...
Mun mielestä hienoa että joku edes yrittää käyttää p2p verkkoa oikein...vaikkakin millä taka-ajatuksilla..
mutta mielipiteistä päätellen atoapinan nickistä uupuu i ensimmäisen ja toisen kirjaimen välistä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2005 @ 07:54
|
Erkkimon
Senior Member
|
20. helmikuuta 2005 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Sanottavani sanoin, mutta tuota tyvestä puuhun -menetelmää nyt voin kommentoida, kun sinä niin epäsuorasti pyysit.
No nyt leikin psykologia: kun atoapina aloitti warettamisen, atoapina taisteli hirvittävästi päästäkseen hubeille. Nyt TaaviAku aloittaa warettamisen ja on keksinyt hyvän tyylin päästä hyville hubeille. Nyt atoapinaa surettaa, kun joku on keksinyt paremman idean. TaaviAkun ei tarvitse kiivetä latvaan vaan meneekin sinne katapultilla. Nyt atoapina on saanut mustasukkaisuustartunnan, joka on suomalainen kansantauti.
Tästäkö homma kiikastaa? Vaiko ihan siitä, että TaaviAkun keinot ovat lailliset?
BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.
Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
|
Mainos
|
  |
|
kizee
Newbie
|
20. helmikuuta 2005 @ 09:27 |
Linkki tähän viestiin
|
TaaviAku, Eiköhän noi kaikki linuxit ole vapaasti jaettavissa?
voihan suurviikinki
|