User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 01:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxista dvd:lle
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
digiboxista dvd:lle
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ville.vv
Junior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin kaapelidigiboxin Handan CV-3300 CNX. Minulla on tallentava dvd-soitin Panasonic DMR-E50. Minä en saa dvd-soitinta tallentamaan ohjelmia tv:stä. Tulee vain lumisadetta. Missä vika? olen yhdistänyt dvd:n digiboxiin scartliittimellä. Ovatko nuo laitteet yhteensopimattomia??
Senior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi lumisade mun mielestä on vain analogisen virittimen tuotosta eli siis tuon tallentavan DVD:n (= väärä kanava).

Oletko saanut näkymään kaapeliboxin tuottamaa kuvaa
Panasonicissa? Esim. Philipsin DVD:ssä valitaan joko EXT1 tai EXT2-kanava (scart tulo).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2005 @ 05:48

ville.vv
Junior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole saanut. DVD-soittimessa on kyllä asetuksissa mahdollisuus(AV1/AV2 yhteys) valita ext, ext1 ja ext2, mutta mikään niistä ei toimi. Pitääkö dvd:stä olla vain scart-liitin digiboxiin vai pitääkö olla myös tv:seen.
Missähän muusa on pielessä. Pitääkö olla PAL vai NTSC jne.
Senior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuliko tuo piuha boxin mukana. Kokeile vaihtaa Scart-piuha toistepäin. Kaikissa johdoissa ei ole kytketty kaikkia 21 nastaa vaan 9 joka sittentoimii vain toiseen suuntaan.
Senior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tietysti PAL (http://www.psreporter.com/pal_system_tv_standard.html).

Hyvähän scart on myös olla TV:een (parempi kuvalaatu).
Ilmeisesti näet DVD-videokuvaa muuten anteenijohdolla?
ville.vv
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin johdot toisinpäin, mutta ei apua. MInulla on scart tv:n ja digiboxin, digiboxin ja dvd:n sekä dvd:n ja tv:n välillä. Antennijohto on digiboxissa ja tv:n ja dvd:n välillä on lisäksi antennivälijohto.
DVD:n asetuksissa laitoin ext1 (digitaalivastaanotin), mutta lumisadetta vain tulee.
MItä voisin vieloä koettaa??
tikma
Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita ne piuhat siten, että digiboxin tv-lähtö dvd:lle ja dvd:ltä tv:lle. Digiboxilta ei tarvi olla suoraa piuhaa tv:lle (tässä tapauksessa ei saa olla, koska sun digiboxin toinen scart on vain tulevaa signaalia varten esim pleikkaria varten)
ville.vv
Junior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei apua.
Digiboxissa on 2 scartia: 1) VCR Scart ja 2) tv Scart.
DVD:ssä on 2 scartia: AV1 ilmeisesti TV ja 2) AV2
Tvssä on 2 scartia, joista toisen olen laittanut digitaalivirittimelle ja toisen DVD:lle (molemmissa signaalina RGB.

Olen koettanut vaikka miten, mutta ei onnistu. Vieläkö saisin vinkkiä?
pera70
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2005 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tutkinut sen Panasonicin ohjekirjasta,siellä on vaihtoehdot erillaisille kytkennöille.Mulla on samanlainen muuten mutta tyyppi 53.Sitä vihkosta kun hiukan tutkit ja kokeilet eri asetuksia niin täytyyhän se onnistua,mulla on vielä satelliittiviritin samassa ryppäässä ja toimii hyvin.
pera70
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2005 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tutkinut sen Panasonicin ohjekirjasta,siellä on vaihtoehdot erillaisille kytkennöille.Mulla on samanlainen muuten mutta tyyppi 53.Sitä vihkosta kun hiukan tutkit ja kokeilet eri asetuksia niin täytyyhän se onnistua,mulla on vielä satelliittiviritin samassa ryppäässä ja toimii hyvin.
tikma
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 02:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla sitten boxi sökönä. Kaverilla oli Nokian 110T ja siinä ilmeni sellainen vika, että kuva näkyi kyllä tv:ssä, mutta ei videoissa millään. Boksi vietiin takaisin liikkeeseen, jossa ne totesi että ompas erikoinen vika, eivät saaneet liikkeessäkään toimimaan. Vaihtoon...
ville.vv
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika taitaakin olla päässäni. En tajunnut, että idea on ohittaa dvd:n viritin eli dvd pitää olla av2:ssa kun nauhoittaa ja digiviritin päällä oikealla kanavalla.
Se siis tarkoittaa, jos en väärin ymmärrä sitä, että nauhoittaessa ei voi katsoa toista kanavaa. Siihenkin vissiin tarvittaisiin digiboxi, jossa on 2 viritintä.
Voihan kääpä!
vaylinle
Suspended due to non-functional email address
_
14. helmikuuta 2005 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet oikeassa, kun nauhoitat kanavaa et voi katsoa samaan aikaan kuin vain tätä nauhoitettavaa kanavaa 1-kanavaisella virittimellä. Tämä kyllä onnistuu jos hommaat sen 2-kanavaisen virittimen. Hyvä että ongelmasi selvisi.
Senior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo lumisade tulee nimenomaan analogisen virittimen kanavasta.
Tyhjän scart-kanavan pitäisi oman kokemuksen näyttää mustaa.
ville.vv
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, homma pelittää nyt. Itseasiassa huomasin, että esim. sillä, minkä signallimuodon valitsee (video tai RGB) ei ole väliä.
...tuttaa tuo silmien avautuminen yhden virittimen huonoudesta. Onko muuten olemassakaan kaapeliin digiboxia (ilman kovoa) kahdella virittimellä, vai voiko sen jotenkin kiertää. Nyt tekisi mieli heitää vesilintua tuolla muuten varsin hyvällä digiboxilla.
Senior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaksi viritintä + kovalevy on hyvä, mutta hieman
epäilen, että kahdella virittimellä samassa laitteessa
saa eri kanavat näkyviin kummellekkin scartille erikseen??? Vai onko tälläisiä laitteita?

Ymmärtäisin, että toinen viritin olisi tallennusta varten ja toinen katselua varten...
Mainos
_
__
 
_
ville.vv
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jo niin se varmaan on, en niin hyvin asiaa tunne.
Täytyy ostaa toinen tv, varmaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboxista dvd:lle
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy