User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 23:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf1942 valittaa väärästä versiosta!!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bf1942 valittaa väärästä versiosta!!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janii^
Junior Member
_
12. helmikuuta 2005 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli peli on bf1942....yritän mennä servuille nii sanoo "wrong version,do you want to update?" oona asentanu sen 1.6.19 patchin,vai mikä se onkaan ja siihe lisäks sen 1.6.19b patchin....mut silti valittaa!! voisko se johtua punkbusterista?? auttakkee kamut!!

=-NyyPpÄ-=
Senior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voitko valita tuon kysymyksen jälkeen update -vaihtoehdon? Jos voit niin anna pelin itse päivittää itsensä. Kannattaa tosiaankin myös tarkistaa, että PB on viimeisin mahdollinen.
Ettet vaaan olisi asentanut tuota serveri päivitystä clientin sijaan.
Rikkivety
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista mikä versio käytössä serverillä. Niillähän voi olla vanhempi versio käytössä ja silloin uudemmat versiot ei toimi.
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päivitin punkbusterin...sit ku se sanoo "wrong version,do you want to update?" painan "yes" ei tapahdu mitää ku vaa menee päävalikkoon..ja yritän mennä uudestaa pelaamaa..valittaa joko "wrong version,do you want to update?" taikka "data differs from the server" :(

=-NyyPpÄ-=
Rikkivety
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellänikään ei tuo update onnistu tuon "do you want to update" -ehdotuksen jälkeen. Hae oikea patchi ja asenna manuaalisesti.
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm...miten sen voi asentaa manuaalisesti? en mä osaa...

=-NyyPpÄ-=
Rikkivety
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etkös sinä jo ollut päivittänyt sitä peliä 1.6.19b -versioon? Samalla tavalla päivität. :)

Mutta ota huomioon, että sulla pitää olla sama versio kuin palvelimella. Jos palvelimella on esim. 1.4 tai 1.7 niin et tuolla 1.6.19b -versiolla niille pääse.
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,1.6 patchi on asennettu,ja 1.6b...ja desert combat modin osat:desert combat 0.7,desert combat final ja desert combat public alpha...ku käynnistää battlefieldin ja menee internet games osioon nii jotkut servut näkyy harmaina ja jotkut vaaleempina....eikös se sitä tarkota et jos on tummennettu nii sul on väärä versio ja ku vaalee nii sun pitäs päästä,mut mä en pääse...sori taas vähä sekavahko teksti :P

=-NyyPpÄ-=
Rikkivety
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pelannut vain demoversiota, vaikka alkuperäinenkin hyllystä löytyy. Kaikki serverit näkyy mulla samanvärisinä mutta jokaisesta serveristähän saa yksityiskohtaiset tiedot infonapilla (tms) ja niissä on aina sanottu tuo versio numero. Katsos sieltä oisko samaa versiota missään.

Demoversiota monet pelasivat päivittämättömillä versioilla ja itse erehdyin päivittämään oman versioni. No eipä löytyny yhtään hyvää serveriä, joten jouduin asentamaan koko pelin uudestaan.
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos :) mä meenki tästä ettimään sopivaa servua :P jos en pääse minnekkää vaik ois servulla sama versio ku mulla nii lentää bf1942 ikkunasta >:/

=-NyyPpÄ-=
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en päässy yhellekkää servulle :/ sanoo joko data differs from server tai wrong version do u want to update....vaik yritin mennä 1.61 version omaaville servuille mut ei siltikkää päässy...prkl

=-NyyPpÄ-=
Rikkivety
Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäis olevan aika yleinenkin ongelma Googlen mukaan. Ainoa apu mitä löysin oli asentaa peli uudestaan. Muista myös deletoida uninstalloinnin jälkeen pelin koko hakemisto, jottei sinne jää kummittelemaan mitkään tiedostot.
Mainos
_
__

_
janii^
Junior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo...oon varmaan 10 kertaa uudelleen asentanu ja deletoinu kyseisen pelin kansion....

=-NyyPpÄ-=
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf1942 valittaa väärästä versiosta!!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy