User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 22:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa! dc++ ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
auttakaa! dc++ ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
masaman
Suspended permanently
_
13. helmikuuta 2005 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmana on se että kun yritän ladata jotain niin ei saa yhteyttä mutta ulos kyllä kulkee liikenne mutta ei sisään

Tästä se lähtee!! :D
sniperfin
Senior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sä oot löytänyt p2p:n ytimen, pysytään siinä.
masaman
Suspended permanently
_
13. helmikuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miksi?

Fidelaar
Senior Member
_
13. helmikuuta 2005 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saatko filulistin? xp:n oma muuri päällä?
masaman
Suspended permanently
_
13. helmikuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei saa mitään ei yhtään mitään. :( wintoosan palomuuri on pois

AfterDawn Addict
_
13. helmikuuta 2005 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja passive tilaa olet kokeillut?

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
masaman
Suspended permanently
_
14. helmikuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo-o ei muutoksia passive tilassa ihan samanlainen vai johtusko f-securen palomuurista?

JohnyBoy8
Newbie
_
14. helmikuuta 2005 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuota samaa vikaa...Ennen toimi dc kuin junan vessa mutta nyt tulee hitaasti ku paukkulankaa pitkin.... Palomuuri asetuksissa ei mitään vikaa...Mikä vois mättää???
nuqmatti
Junior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tiellä kenties ppo:lta yhteydet? Mä vaihdoin tässä muutama päivä sitten yhteyden isommaks ja mulla alkoi ilmentyä hämäriä ongelmia. Mulla ei dc:ssä nouse latausnopeudet juurikaan yli 5 kilon. Testasin kaverin kanssa joka on toisella isp:llä (eri kapunki) ja vaikka hänellä oli kokokaista vapaana ei muutosta kuitenkaan latausnopeuteen tullut.

Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että PPO:n uusissa nopeammissa yhteyksissä on tulpat.

-------- En vaan osaa --------
JohnyBoy8
Newbie
_
26. helmikuuta 2005 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla korjaantu dc ongelma kun vaihdoin dc versiota....
Lasu14
Newbie
_
2. maaliskuuta 2005 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tulee ku koitan jonnekki hubiin lataa, et Tuntematon Virhe: 0x2726. Latasin just 0.668 mutta taas sama virhe.. Mikä avuksi? Voisko joku auttaa?? tai sitten kertokaa jotain muita hyviä latausohjelmia, mutta ei WinMX eikä E-mule.
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. maaliskuuta 2005 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Lasu14
Mulla tulee ku koitan jonnekki hubiin lataa, et Tuntematon Virhe: 0x2726
Tuntematon Virhe: 0x2726 tarkoittaa että viranomaiset ja palveluntarjoajasi on estänyt p2p-ohjelmien käytön liittymästäsi, koska olet käyttänyt sitä laittomaan tarkoitukseen.
Lasu14
Newbie
_
18. maaliskuuta 2005 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no on se prkl..mä ees käyttänyt sitä ku n.1päivän. on se nyt kumma,mikään ohjelma ei toimi. netti on 512kbs ADSL..tai se vaihtelee siinä 600-800kbs..mikähän se laiton olis mitä olisin tehnyt??
pkaksp
Moderator
_
19. maaliskuuta 2005 @ 04:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
no on se prkl..mä ees käyttänyt sitä ku n.1päivän. on se nyt kumma,mikään ohjelma ei toimi. netti on 512kbs ADSL..tai se vaihtelee siinä 600-800kbs..mikähän se laiton olis mitä olisin tehnyt??

*ratkee pian naurusta* ;D

Ja mitä noihin nopeuksiin tulee ni olikohan se nyt varmasti nuon?
pkaksp
Moderator
_
19. maaliskuuta 2005 @ 04:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa hieman vastauksia kysymykseesi:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/161650
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=+Unknown+error%3A+0x2726&btnG=Google-haku&meta=

Eli tästäkin olisi helpoiten selvinnyt käyttämällä hakua.. ;)

Lasu14
Newbie
_
20. maaliskuuta 2005 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi että mulla ei oo muita lataus ohjelmii..mikähän siinä sitä toista porttia käyttää?no paska netti ADSL 512....ihan perseestä..
Joni86
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2005 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

*ratkee pian naurusta* ;D

Ja mitä noihin nopeuksiin tulee ni olikohan se nyt varmasti nuon?
Samoin :DDD repeää...

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
20. maaliskuuta 2005 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. vaikka kaveri nyt ei osannut hakua käyttää niin silti ois voinut suoraan heittää linkin eikä laittaa sitä paskomaan housuihinsa.. Vaikka pakko myöntää että kyllä naureskelin :D
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa! dc++ ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy