User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > usb 2. ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
usb 2. ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
karsal-3
Newbie
_
14. helmikuuta 2005 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitettuani lisälaitteen usb porttiin tulee vihje ilmoitus että HI-SPEED USB ISÄNTÄOHJAIMIA ei ole asennettu. joten usb 2. ei toimi täydellä teholla .mitenkähän tämän korjaisi?käytössä xp eli mistä saisi tuon isäntäohjaimen? itse en sitä ole löytänyt.kiitoksia vastauksista.
sniperfin
Senior Member
_
14. helmikuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa hakua "usb 2" tuolla sivun yläosassa.
karsal-3
Newbie
_
25. helmikuuta 2005 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tuo xp pitäisi tuon mukaan toimia ilman mitään lisäyksiä mutta ei toimi. en tuohon ongelmaa vieläkään löytänyt vastausta kaikkine kokeiluineen.(kannettavani on noin vuoden vanha joten teknisesti ehkä tuo pitäisi) toimia. Tarvisin tuon rautalanka mallin edelleen.kaikenlaisia ajureita olen kokeillut tuo edellisen ohjeen mukaisesti
zack2k
Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joitain mahdollisuuksia:
1. Emolevy ei tue usb 2.0
2. Emolevyn ajureita ei ole asennettu
3. Emolevyn ajurit väärät
4. Kannettava on HP merkkinen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. helmikuuta 2005 @ 06:12

sniperfin
Senior Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on vähintään sp1 asennettuna niin se että laittaa device managerista update driver ja install automatically pitäis riittää, ainakin itsellä toimi näin. Usb 2 ei sinänsä tartte mitään erikoisia ajureita, sp1 vaan päivittää inf tiedot tosta usb2 väylästä.
Erkkimon
Senior Member
_
25. helmikuuta 2005 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietyst jos ei muuten toimi nii Everest muistaakseni sillon joskus autto asiassa. Eli Everest Home edition.

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toimi toi, että pistin wintoosan päivittämään ne ajurit itse :D Ei sitten tajunnu sitä itte tehdä, ku oon lataillu sp1 ja sp2 :P

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > usb 2. ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy