User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 11:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > bs player
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BS Player
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Risto80
Newbie
_
21. helmikuuta 2005 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän BSPlayeriäni mättää? Ennen toimi kuin unelma, mutta nyt ei soita ääniä juuri mistään leffastani. Lisäksi kun avaan leffan niin herjaa, "File is corrupted, Seeking will be very slow!"

Käynnistin koneeni yks päivä uusiks ni enää ei toimi! Olen asentanut kerran uusiksi BSPlayerin, ei auttanut
Senior Member
_
21. helmikuuta 2005 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo file is corrupted viittaa ainankin keskeneräisiin aveihin. Mitä käytät kodekkeina?
Risto80
Newbie
_
21. helmikuuta 2005 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tajua hirveesti koneista! Jonkun khotuksesta hain FFDSHOWN ja poistin DivX:n kodekkeineen ku joku kertoi, että päällekkäin olevat kodekit aiheuttaa ongelmia?!?

Windows media playerissä ei kyseiset tiedostot toimi enää ollenkaan. Se tässä hämmästyttää eniten et koko juttu tuli ku salama kirkkaalta taivaalta. Yks kaks lopetti toiminnan..
Senior Member
_
21. helmikuuta 2005 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. täällä on muutkin sanoneet että bsplayerissa olisi nykyään ongelmia, mutta tullut lähinnä päivittäessä uusimpaan.
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2005 @ 03:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosta haet DivFix
http://divfix.maxeline.com/divfix.html

Niin kyllä pitäisi toimia...
pkaksp
Moderator
_
22. helmikuuta 2005 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä gerbiili:n kans.. Keskeneräiseltä avilta tuo enemmän vaikuttaa ku kodekki vialta. Hae esim. vaikka Avipreview tai Vlc mediaplayer ni niillä voit kattoa keskeneräisiä aveja jos kodekit on kunnos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2005 @ 07:54

Senior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DivFix on tohon ihan ok työkalu.
topelius
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2005 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on täysin sama ongelma. Äänet ei kuulu ja herjaa myös tuota file is corrupted juttua. Ffd-shown ja ac3-filterin uudelleen asennus ei auta, eikä myöskään bsplayerin asennus. Ja kokeilin tuolla DivFixillä sen testin ja kaikki videotiedostot näyttää olevan ok.

Onko kukaan keksinyt ratkaisua tähän ongelmaan?
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2005 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
topelius mitä kaikkea olet kokeillut.
1. oletko kokeillut poistaa ffdshown ja asentaa xvid ja ac3filter koska ac3filter ja ffdshow ei toimi kaikilla hyvin yhdessä
2. kato bsplayeristä että mitä koodekkeja se käyttää kun katot jotain avi tiedostoa
suomen kielisessä valinnat ---> suodattimet siitä mitä on tummennettu
topelius
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
topelius mitä kaikkea olet kokeillut.
1. oletko kokeillut poistaa ffdshown ja asentaa xvid ja ac3filter koska ac3filter ja ffdshow ei toimi kaikilla hyvin yhdessä
2. kato bsplayeristä että mitä koodekkeja se käyttää kun katot jotain avi tiedostoa
suomen kielisessä valinnat ---> suodattimet siitä mitä on tummennettu
Jostain kumman syystä Vlc mediaplayerillä toistuu ongelmitta kaikki tiedostot. Olen kokeillut poistaa ja asentaa uudelleen bsplayerin, ac3filterin ja ffdshown. Olen myös kokeillut divx/xvid kodekkeja erikseen. Kaikilla sama tulos.

Mainittakoon, että bsplayer toistaa videon, mutta ääniä ei kuulu ja herjaa sitä file is corruptedia.
sammokko1
Newbie
_
3. huhtikuuta 2005 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on kanssa sama ongelma enkä ole keksinyt ratkaisua olen asentanut BS playerin ja kodekit uudestaan mutta aina valittaa että file is corrupted seekin will be wery slow

jos joku keksii ratkasun ongelmaan niin kertokaa!!!
Jop3
Newbie
_
4. huhtikuuta 2005 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joops, heitän tänne sitten, kun minullakin on sama ongelma. Videoni ovat kokonaisia. Tämän tiedän siitä, koska olen niitä ennenkin katsonnut BSplayerilla moiteitta. Hetki sitten ajattelin katsoa yhden niistä uudelleen, mutta sitten tuli tuo "File is corrupted..." Video kyllä pyöri, mutta ääniä ei tullut. eikä ole järkeä katsoa mitään, jos siitä ei kuulu ääniä, joten toivoisin hieman apua, kun en itse keksi enään mitään mitä tehdä. Olen yritännyt katsoa videota eri soittimilla, mutta tuloksitta. Olen myös hakennut erinlaisia codekkeja, mutta nekään ei asiaa auttannut. Voisiko syy johtua tästä; olin katsonnut jo yhden videon ja olin katsomassa toista. Video ei lähtennyt pyörimään mutta videon ajat näkyivät kyllä siinä. Noh, sitten ajattelin alkaa katsomaan toista videota, jonka olen katsonnut ennen moiteitta, mutta tällä kertaa siihen tuli se "File is corrupted..." sanottakoon vielä kertaalleen videot ovat kokonaisia. Kiitos!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2005 @ 20:14

Jop3
Newbie
_
4. huhtikuuta 2005 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ja codecit ovat kyllä kunnossa :)
Jop3
Newbie
_
4. huhtikuuta 2005 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja .avi tiedostot ei toimi. .mpg .mpeg jne... kyllä toimivat moitteitta.
topelius
Junior Member
_
6. huhtikuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ratkaisu löytyi!!
Quote:
repairing the quartz.dll worked for me. Just go to start/run and type:
%windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\quartz.dll

BS works again!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. huhtikuuta 2005 @ 17:51

Jop3
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos.
Mainos
_
__

_
sammokko1
Newbie
_
7. huhtikuuta 2005 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos tuo toimii ei ole enään ongelmia BS playerissa toimii taas normaalisti
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > bs player

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy