User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 10:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > äänikortin karseaa rätinää.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ÄÄNIkortin karseaa rätinää.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
elukka79
Junior Member
_
21. helmikuuta 2005 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tehdä, kun äänikortti pitää hirveän rätinän musiikkia toistettaessa, ja pelejä pelattaessa.
Mulla on tuo (saundplästeri) Creativen Digital 4.1, ja windowsin siihen pistämät uusimmat ajurit.
Vika on winampilla, mediaplayerillä, ja sitten stereoilla tai kuulokkeilla kaikilla sama.
Auttakaa joku pientä äänikortti-parkaa, tai se saa pajavasarasta aika tällin :D

Asus M3N-HT Deluxe - nForce780a SLI
AMD Phenom II X2 550 Processor, 3100MHz
4Gb Kingston HyperX SLI-Ready DDR2, 1066Mhz
2kpl Gigabyte NVIDIA GeForce 9600GT 512Mb GDDR3 SLI
420W Poweri
elukka79
Junior Member
_
21. helmikuuta 2005 @ 23:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin joo, tästä ongelmasta tekee sangen mielenkiintoisen se, että vika alkoi muutettuani uuteen asuntoon.
Sitten, kun ostin uuden isomman kovalevyn, vika loppui asennettuani käyttöjärjestelmän uudelleen.
Noh, kovalevyni hajosi, joten laitoin jälleen vanhan kovalevyni takaisin ja rätinä alkoi taas.
Sen jälkeen sain uuden kovalevyn takuun takia, pistin sen masteriksi ja vanhan slaveksi niin se rätinä jatkuu.

420W Poweri
zack2k
Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidat olla itse jo vakuuttunut, että ongelmasi johtuu tuosta vanhasta kovosta. Koita siirtää se äänikortti mahdollisimman kauas tästä kovosta tai ota irti ja myy se pois. Muuta vaihtoehtoa ei tässä ny heti keksi.
zack2k
Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidat olla itse jo vakuuttunut, että ongelmasi johtuu tuosta vanhasta kovosta. Koita siirtää se äänikortti mahdollisimman kauas tästä kovosta tai ota irti ja myy se pois. Muuta vaihtoehtoa ei tässä ny heti keksi.
Mainos
_
__

_
elukka79
Junior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä sitä vanhaa kovoa ole oikeastaan epäillyt. Se äänikortti kuitenkin toimi sen kanssa yli vuoden. Melkein puolitoista. Olen nyt miettinyt jos vaihtaisi BIOS:in mutta se on kuulemma aika riskialtis operaatio. Voi mennä koko laite mäsäksi sen jälkeen..

420W Poweri
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > äänikortin karseaa rätinää.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy