User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 09:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > miks xbox lukee ja ei lue verbatimin dvd-rw levyjä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miks xbox lukee ja ei lue verbatimin DVD-RW levyjä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dimmmu
Junior Member
_
22. helmikuuta 2005 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin verbatimin DVD-RW levyjä ja poltin yhden pelin siihen. Peli toimi kerran ihan loistavasti mutta seuraavalla kerralla ei enää lukenu levyä, olen kokeillut polttaa eri pelejä RW levyille mutta mikään niistä ei muka tunnista levyä tai lähde pyörimään. Ihmetyttää vaan et miks ihmeessä ekalla kerralla luki?

Ja vielä että jos polttaa jonku pelin levylle (kansioita ja tiedostoja) Niin pitääkö se polttaa udf vai iso muotoon vai onko väliä? Ku molemmilla toimii joskus ja välillä ei?
PotilasX
Suspended permanently
_
22. helmikuuta 2005 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä sama ongelma vanhalla v1.1 Samsungilla. Oli DVD-RW sitten + tai -, levyä joutuu toisinaan työntelemään useamman kerran Xbox:iin että kelpaa. Ja toisinaan lopulta kun luulen että kelpaa (evoxissa lukee D:Game), alottaa boksi kyllä levyn lukemisen, mutta kuuluukin vain ilkeä 'skruuuuuts' :-O Ilemisesti tämäkin lukuongelma asemakohtaista.

ISO- tai UDF-levyistä en osaa sanoa mitään. Itse poltan varmuuskopiot poltto-ohjelman perinteisellä 'Tee datalevy'-optiolla.. ei siitä ainakaan UDF-levyä siten tule. Leffat poltan kuitenkin UDF-formaattiin ja hyvin toimii.
elegy
Newbie
_
26. helmikuuta 2005 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli tuo sama vika,Kuulin että dvd-rv levyissä on huonompi heijastuspinta ja siksi kone ei välillä lue levyä ja kun laittaa uuestaan koneeseen saman levyn niin silloin saattaa toimia.Kannattaa polttaa dvd-r levuille niin sitte lähtee peli heti päälle tai ainakin minulla kävi tollein
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > miks xbox lukee ja ei lue verbatimin dvd-rw levyjä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy