User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > soittoäänet nokian puhelimeen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
soittoäänet nokian puhelimeen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mattioj
Newbie
_
22. helmikuuta 2005 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu eli täällä varmaa on joku tietäväinen että millä ohjelmalla sais soittoääniä ladattua nokian puhelimeen! mulla on kannettavassa koneessa infrapuna yhteys puhelimeen! olen onnistunut jo esim. 6230 laittaamaan muistikortille mp3:sia! mutta miten saisin soittoääniä esim 6100 ja tavallisiin nokialaisiin
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
22. helmikuuta 2005 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mattioj
Newbie
_
23. helmikuuta 2005 @ 04:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mulla on käytössä toi pc suite mutta sitä lähinnä ajan takaa että missä muodossa niitä kappaleita pitää siirtää sinne puhelimeen ? ku 6230 esim saa laitettua ihan muistikortille mp3:sia! ja mulla on 6100 puhelin
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
23. helmikuuta 2005 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös onnistu niin, että kopioit vaan ja liität sinne puhelimen kortille??? Sillain minä teen. Itellä on tuo 6230 ja joo siinä soi nuo MP3:set. Mutta samanlailla ne siirretään puhelimen muistikortille.
Mainos
_
__
 
_
mattioj
Newbie
_
24. helmikuuta 2005 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu siis nokian 6230 ei ole ongelma ! vaan miten sais 6100! siinä ei ole muistikorttia
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > soittoäänet nokian puhelimeen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy