User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nero ei tekstitä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nero ei tekstitä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kppt571
Suspended due to non-functional email address
_
24. helmikuuta 2005 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltin leffan nerolla mutta tekstitys jäi uupumaan. Koneellani on vobsubit ja virtualdubit. Media playerissä tekstitys tuli normaalisti, mutta sillä ei pysty polttamaan..?
Sitten törmäsin seuraavaan ongelmaan. Kun olin polttanut leffan, kuva ei pyörikkään enää MP:ssä vaan jumittuu n. 20 sek. paikkeilla. Ääni ja teksti tulee normaalisti. Onko vika levyssä, nerossa vai käyttäjässä?

mortti
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2005 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka sen poltit? Millä se leffa on ripattu? Neron Recodella leffan rippaaminen onnistuu ihan ok, siinä voi lisäksi valita, että haluaako koko levyn vaiko osan siitä ja pääsee myös valitsemaan haluamansa audioraidat ja tekstitykset. Itse olen kyllä yleensä käyttänyt Intervideon DVDcopy2:sta rippaamiseen ja kielten yms. valitsemiseen ja pakkaamiseen ja sitten lopputuloksen kärtsännyt levylle Neron polttopuolella ihan normaalina dvd-videona.
kppt571
_
24. helmikuuta 2005 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltin sen ihan normaalisti..(kääk) Nappasin sen nerossa poltettavien listaan ja klik. Tekstiä se ei antanu ees ottaa. Mulla on nerosta toi koneen mukana tullu versio ja tiedän, että siinä ei ainakaan oo sitä plug-in versioo, mikä tarvittas esim. super-dvd.n tekemiseen. Rippauksesta ei oo hajuakaan. Pitäiskö mun nyt ottaa lusikka kauniiseen käteeni ja vaihtaa poltto-ohjelmaa vai työstää leffa ennen polttoa jossain muualla. Meneekö vaikeex?

mortti
Michelin
Member
_
24. helmikuuta 2005 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis jos Nerolla poltat leffa.avi sekä tekstin leffa.srt niin tuo pitäisi kyllä onnistua. Nero ei ota tuota tekstitystä mukaan automaattisesti vaan sun pitää polttaa se levylle avin lisäksi. Aiotko toistaa tuota levyä koneella vaiko DVD soittimella jossa irtotekstituki?
kppt571
_
24. helmikuuta 2005 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toistan sen ihan sonyn kotiteatteri vehkeillä. Pitääkö tekstityksen nimenomaan olla muotoa srt. Yritin lisätä .sub, mutta ei huolinu.

mortti
Mainos
_
__

_
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kaikista dvd-leffoista tehnyt kyllä ihan standardin mukaisen, eli jos kyseessä on kokonainen dvd-leffa, niin sen olen ripannut ja pakannut joko Recodella, Intervideon DVDcopy2:lla tai sitten CloneDVD:llä. Tosta syntyvät video_ts ja audio_ts-kansiot sitten kärtsään levylle, toimii ongelmitta tuollai.
Omat videopätkät sitten olen kasannut TMPGEnc DVD-authorilla tuohon samaan muotoon ja taas Nerolla polttanut
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nero ei tekstitä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy