User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kotivideo dvd valikoilla??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotivideo dvd valikoilla??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
24. helmikuuta 2005 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli pitäs saada tommonen aikaseksi, mikä olis paras softa. Sitte olis tärkeä saada 2 ääniraitaa. toinen alkuperänen ja yks toinen. Ja valikot pitäis saada
tehtyä sen tyyliset ku yleensä nyt oikeissa leffa-dvd:ssä
on. esim. että ton ääniraidan voi valita jne.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten olisi Pinnaclen Studio 9? Sillä minä noita teen ja se täyttää sinun vaatimuksesi täysin...
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD-Lab Pro pystyy luultavimmin kanssa tuohon. En ole vielä itse ehtinyt ko. ohjelmaa koittaa, vaikka halu on kova.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2005 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otan sanat takaisin tuosta Pinnaclen Studio 9:stä. Kyllähän sillä näppäräsäti monipuoliset valikot väsää ja useita ääniraitoja pystyy käsittelemään ja yhdistelemään ja vaikka korvaamaan alkuperäinen ääni uudella jne.

Mutta ei sillä onnistu tuollainen valikko jolla esitysvaiheessa saisi valita tietyn ääniraidan.

Luin kysymyksen huolimattomasti, sorry!
Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon tol dvd-labilla saanu jo jotain aikaan, toi toinen ääniraita samaan videoon vielä töksii. vinkkejä siihen?
Mainos
_
__

_
n_r
Senior Member
_
28. helmikuuta 2005 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
joo oon tol dvd-labilla saanu jo jotain aikaan, toi toinen ääniraita samaan videoon vielä töksii. vinkkejä siihen?
Ei taida DVD Labilla onnistua vaan tarvitset Pro version. Siinä ainakin homma on todella yksinkertaista. En nyt ihan näin ulkoa muista kuinka homma kävi, eli pitikö siihen insertoida toinen ääniraita vai onnistuiko vaan drag'n'drop tyylillä. Oli miten oli, minusta tuo DVD Lab on todella looginen ja yksinkertainen käyttää verrattuna vaikkapa Adobe Encoreen. Olen tuolla muutamat levyt nyt tehnyt ja kokeillut tekstityksiä ja useampaa ääniraitaakin (jopa meuihin valinnat).

Tuossa on pro versioon vähän ohjetta:
http://www.mediachance.com/dvdlab/tutorial/amanager.html

Tuo ohje on jo aika monimutkaiseen ohjailuun. Itse tein kahden ääniraidan vaihtelun hiukan helpommin (tai ainkin se tuntui siltä).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2005 @ 05:31

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kotivideo dvd valikoilla??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy