User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitykset leffoihin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tekstitykset leffoihin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kamy73
Newbie
_
25. helmikuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka saan leffaan esim. suomi subit toimimaan kun katson koneelta esim. avi-tiedostoa tms. Siis jos minulla on erikseen subit ja avi. Pitääkö niiden olla samassa kansiossa tai pitääkö niille tehdä jotain tai olla jokin ohjelma välissä jos katson esim. Media Playerilla...

Sorry kun olen tymä :)
pkaksp
Moderator
_
25. helmikuuta 2005 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä löytyy muutamia aiheita jo valmiiks mutta... Helpoiten onnistut käyttämällä BsPlayeria. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/musiikinsoitto_ohjelmat/bsplayer.cfm

Eli katsot videot tällä ja sen valikosta saa leffaan lisättyä tekstin oli se sit missäpäin konetta tahansa.. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. helmikuuta 2005 @ 16:17

kamy73
Newbie
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi
Kiitos alkoi toimimaan. Onko sinulla tietoja mistä saisi suomisubeja tai jotain suosikkipaikkoja mistä kannattaa etsiskellä?
Pein
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mestat ja tekstit löytyy vaikka googlella.
Foorumilla moiseen linkitys on kielletty, jos sääntöihin olet sattunut tutustumaan.
pkaksp
Moderator
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
26. helmikuuta 2005 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten voi olla niin vaikeaa saada niitä googlella etsittyä jos tietää sanan? eihän se nyt hepreaa ole, ja äkkiseltään kun itse katoin niin kyllä niitä todellakin tuntuu olevan. Taih sitten ylläpito on luonut "tekstinkyselybotteja" kiusaamaan meitä.
kamy73
Newbie
_
26. helmikuuta 2005 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ehkä olen sitten dummy...mutta en ainakaan minä googlella löytänyt yhtään järki paikkaa...hain sanoilla suomi sub ja finsub...ja olin sitä kyllä kokeilluit aikaisemmin...mutta kuten sanoin tymä mikä tymä..
Masa89
Newbie
_
15. maaliskuuta 2005 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritä etsiä vaikka nimellä (leffan nimi) finland subtitles tai
(leffan nimi) Suomenkieliset tekstit
morbir
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2005 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei muuta ku maalaisjärki kunniaan
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikai ne tekstityspaikat mitään laittomia ole, mutta säännö on säännöt...Noh, annan pienen vihjeen...

eka www

sit piste

sit tulee semmonen älyttömän suosittu videocodecci

ja lopulta suomi enganniks

piste org ja sinne vaan ;D

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
Senior Member
_
16. maaliskuuta 2005 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. aika ihme täytyy olla jos ei löydä googlella. huvikseen kokeilin niin tulihan niitä tuloksia..
espii
Junior Member
_
17. maaliskuuta 2005 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sekä:

eka www

sit piste

sit tulee se toinen älyttömän suosittu videocodecci

ja lopulta subs

piste com ja sinne vaan ;D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2005 @ 18:14

tatemus
Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2005 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Hmm. aika ihme täytyy olla jos ei löydä googlella. huvikseen kokeilin niin tulihan niitä tuloksia..
olen samaa mieltä googeli on ystävä:D
kyllä ne sieltä löytyy.
Mainos
_
__

_
kamy73
Newbie
_
4. huhtikuuta 2005 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi
Kiitokset vaan...kyllä niitä löytyi kun vähän kaivoi ja parin jäsenen avustuksella...nyt homma pelittää...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitykset leffoihin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy