User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 03:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > eurosatboard
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
EuroSatBoard
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Yrjö
Newbie
_
28. helmikuuta 2005 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi URL osoite EuroSatBoard`illa tämä:

http://www.eurosatboard.com/
nh1131
Member
_
1. maaliskuuta 2005 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletteko päässeet sisään uusille sivuille, minä en ole vielä onnistunut siinä?

2*Sammy9500AY+Nokia9802s+tit+plat+Fun5+3*Thorn+3*Sirius+Hotbird+Astra
eeros
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2005 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en minäkään ole päässyt sisälle ,mutta ei kai siinä paljoa ole menettänytkään.
Kapazu
Newbie
_
1. maaliskuuta 2005 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinne täytyy rekisteröityä uudelleen...
eeros
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2005 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin rekisteröityä uudelleen se pysähtyi aina siihen kun olin täyttänyt kaikki ja ainoastaan salasana kohdat oli pois.
pera70
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2005 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omituista,minulla ei ollut mitään ongelmia ?????
nh1131
Member
_
1. maaliskuuta 2005 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon kokeillu kaikkea ja ei sinne pääse....

2*Sammy9500AY+Nokia9802s+tit+plat+Fun5+3*Thorn+3*Sirius+Hotbird+Astra
eeros
Suspended due to non-functional email address
_
1. maaliskuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt pääsin sisälle kun nuorensin vähän itseäni,taisin olla mustalla listalla kun ei aikaisemmin rekisteröinti onnistunut.
Tässä kun on touhuttu tämän GB:n kanssa on nuo avainhommat vähän jääneet pois kuvioista kun tuolla systeemillä on kaikki toiminut erittäin kiitettävästi.
dfwta
Senior Member
_
2. maaliskuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En päässyt rekisteröitymään vanhalla käyttäjänimellä mutta kun vaihdoin uuteen niin onnistui
vaylinle
Suspended due to non-functional email address
_
2. maaliskuuta 2005 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin sinne oli joku kerjenny jo ottaan sun nimes käyttöön ja ohjelma on niin viisas ettei anna kahdelle käyttäjälle samaa nimeä. Kyllä sinne hyvin rekisteröinti sujui. Uutuutena on muuten kalenteri josta näkee kaikkien synttäripäivät saapi sit onnitella kivaa...
eeros
Suspended due to non-functional email address
_
2. maaliskuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olihan se alussa jumissa ei sinne päässyt ketään mutta nyt kuulemma vika on korjattu

Dreamboxs 7000S,Samy 9500.
effer
Member
_
2. maaliskuuta 2005 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla ollut mitään ongelmia rekkautua uudestaan sinne.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
Member
_
3. maaliskuuta 2005 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi mulla tuonne vanhat tunnukset ja rekisteröinti ei onnistunut. Onpa ihme homma! Taitaa olla viisainta jättää uppoava laiva!!
Mainos
_
__
 
_
Yrjö
Newbie
_
3. maaliskuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinun on rekisteröitävä itsesi alusta asti uudelleen sillä vanha salasanasi ei toimi joten ota koko homma alusta
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > eurosatboard
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy