User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 11:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > .::xcd::.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.::XCD::.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
taneliav
Newbie
_
27. joulukuuta 2002 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin polttaa mode-2 cd:n mutta miksi cd:llä oleva elokuva on muotoa .dat? Onko poltto pilalla vai käykö aina niin?
Tomcat
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2002 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei jurpo, lue ne readme:t yms. ja opettele asiat, ennenkuin alat leikkimään XCD:n kanssa. Ei merta edemmäs kalaan.
snapsix
Senior Member
_
28. joulukuuta 2002 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja toiseksi, miksi aina pitää aloittaa uusi otsikko vaikka puhutaan koko ajan samasta asiasta? Etkö voi jatkaa keskustelua aiemman otsikon alle niinkuin muutkin?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2002 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo voi onnistua, mutta EN SUOSITTELE. Kokemusta ja tuopin alusia :)

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2822

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2002 @ 20:37

Mainos
_
__

_
taneliav
Newbie
_
29. joulukuuta 2002 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä sen sain nyt toimimaan ku muutin sen .dat-tiedoston dat2file ohjelmalla mutta se oli ihme kun se elokuva näky sen jälkeen ylösalaisin=) Miatähän se johtuu? Mulla ei ainakaan oo menny yhtään polttoa vielä pilalle mutta oon polttanu vaan 50Mt ylimäärästä...Ja oon aina polttanu rw-levylle...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > .::xcd::.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy