xbox ja oikeat DVD:t
|
|
hyvatuom
Junior Member
|
3. maaliskuuta 2005 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olen tilaamassa tuolta: http://www.nierle.com/
tyhjiä DVD-R levyjä. Eli mitkä olette todenneet toimivaksi xboxin kanssa? Tai yleensäkin onko sillä merkillä väliä mitä tuolta tilaa(toimivuuden kannalta)?
Ajattelin tilata: DVD-R 4,7 GB Hyundai 4x Speed Cakebox 50-pakkaus. Kokemuksia?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2005 @ 14:20
|
topa
Member
|
3. maaliskuuta 2005 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Tukeeko asemasi niitä? PCn asema, jolla levyt poltat.
|
JaspaJami
Senior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 03:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
admins
Suspended due to non-functional email address
|
4. maaliskuuta 2005 @ 04:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse huommanut DVD-R levyjen kanssa (ei mainittujen) erikoisen asian.<br>
Ne levyt joissa menut ym ei toimi xboxissa, muissa soittimissa kuitenkin.
Levyt missä vain elokuvaosa toimii xboxissa ja muissa.
eli jos levyistä tulee paljo susia kannattaa kokeilla tehdä levystä hiukan vajaa. toimii paremmin.
lisäys:
ihan xboxin omassa soittimessa, voi olla että kyseisten levyjen ulkokehä huonolaatuinen
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. maaliskuuta 2005 @ 13:16
|
JaspaJami
Senior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 05:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä ei ole ollut ongelmia menullisten DVD-R levyjen kanssa xbox:ssa, monissa boxeissa noita olen ajanut, joten ei ole ollut myöskään merkitystä asemalla. Missä ohjelmassa noita levyjä toistat xbox:ssa? XBMC kun ei taida oikein tukea menuja vielä.
|
hyvatuom
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 05:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Asemani on LG GSA-4163B, en oikein tiedä mitä levyjä se tukee,mutta luulisin että aika monia!? Ajattelin siis poltella pelejä xboxiin mitkä on .iso muodossa, eihän siihen mitään eri ohjelmaa kait tarvita jotta voi pelata?
Siis ootko JaspaJami kokeillu noita levyjä xboxissa? Kun arveluttaa vähän lähteä tilaamaan isoa satsia jos ne ei pelaakkaan. Samsungin asema on tossa xboxissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. maaliskuuta 2005 @ 05:24
|
JaspaJami
Senior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 05:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
peeloman
Newbie
|
4. maaliskuuta 2005 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Huyndait ei toimineet minulla. Asemana Philips. Polttava poltti kyllä hienosti. Suosittelen RITEK G04, ne toimivat myös itselläni...
|
JaspaJami
Senior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Huyndaista on kuullut sekä hyvää että paljon huonoa, varauksella tuollaisia ostaisin, ehkä voisi seuraavaan tilaukseen yhden 25kpl tilata ja testata.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
4. maaliskuuta 2005 @ 12:06 |
Linkki tähän viestiin
|
DVD-R 4,7 GB Hyundai 4x ei toiminut mun Xboxissa jossa asemana Samsung.Muista kuitenkin ,että asemat ovat yksilöitä,se että ei toiminut mun koneessa kun kokeilin,ei tarkoita sitä,etteikö toimisi sun Samsungissa.
Verbatim:n levyt toimineet niin +/-:n moitteetta.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Mainos
|
|
|
hyvatuom
Junior Member
|
4. maaliskuuta 2005 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
OK taidan jättää noi Hyundait tilaamatta ja tilata noita RITEK G04 levyjä. Kiitos kommenteista.
|