User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 05:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > linux
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Linux
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
190488
Newbie
_
5. maaliskuuta 2005 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kaksi 160gigan kiintolevyä, miten toiselle kovolle saa asennettua lixukan ja toiselle windows XP:n?? Myös sitten semmosta kun sain SuSE Linux 9.1 Personal knoppix levyn enkä saanut sitä millään toimimaan, että kuinka se onnistuu, pystyisin vaan ensinnä testailemaan miltä tuommonen SuSE toimii?
Moderator

7 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tuo xp:n ja linuxin asennus on helppoa
eli asenna xp ensin ensimmäiselle kovalevylle ja linux toiselle kovalevylle xp:n asennuksen jälkeen niin bootloader tajuu kummatkin.

190488
Newbie
_
7. maaliskuuta 2005 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänks! Mitä Linuxia sinä suosittelisit ekaa kertaa linukkaa käyttävälle? Oon vaan kuullu että toi SuSE olis aikas hyvä, riippuuhan se tietysti myös taidoista kun kiinnostuksestakin.

Jesse
Erkkimon
Senior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SuSE Linux on Wintoosasta siirtyvälle tulevalle Linuxille loistavaihtoehto esim. YaSTin takia. Sillä kandeeraa ensin opetella ja tutustua Linuxin maailmaa ja sitte voit vaikka asentaa Gentoon, kun oot vähän oppinu. Mullaki on joskus suunnitteilla hankkia Gentoo mun kakkoskoneesee, kunhan vielä opin vähän lisää Linuxista.

Eli SuSEn asennukseen löytyy lunixin 92% rautalankapitoiset ohjeet täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/152399

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
190488
Newbie
_
7. maaliskuuta 2005 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia! Täytyypäs tarkastella noita! Olen nimittäin aika vakavasti harkinnut siirtyväni Linuxiin, kun alkaa hieman meneen hermot tähän toosaan!!

Jesse
Erkkimon
Senior Member
_
7. maaliskuuta 2005 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu. Olin samassa tilanteessa kuukausi pari sitte... Enkä oo päätöstäni katunu! Nopeasti sen oppii, kun vaa opiskelee kirjoista. Peruskäytön KDE:lla oppii päivässä. Sitte ku lähtää konffimaa ja kääntämää kerneliä, on juttu vähän erilaista, kun Wintoosassa. Eli tollasissa saattaa aluks mennä sormi suuhun. Aattelin viikonloppuna kääntää kernelin ekaa kertaa. Jänskää... ;)

BOFH on rakastanut usereitaan niin paljon, että antoi ainokaisen 3com590-Vortexinsa, jottei yksikään, joka häntä palvoo, joutuisi /dev/nulliin, vaan saisi iankaikkisen accountin.

Kun IBAN tai BIC on hukassa, http://ibanjabic.info tarjoaa avun.
Mainos
_
__

_
190488
Newbie
_
7. maaliskuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep! Mä alan kyllä nyt jo suunnitteleen sitä siirtymistä, mutta koitas nyt saada käännettyä =)

Jesse
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > linux

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy