Varmuuskopioissa ongelmia
|
|
Sele
Newbie
|
9. maaliskuuta 2005 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Viime aikoina minulla on ollut paljonkin ongelmia varmuuskopioiden kanssa. Pienikokoiset pelit, kuten Viewtiful Joe 2 ja Mercenaries - jotka olen polttanut CD:lle - toimivat ongelmitta, vaikka PS2 pitää joskus aika kovaa ääntä näitä pyörittäessään. Suuremmat pelit (esim. GTA: SA ja Shadow of Rome) lähtevät useimmiten käyntiin, mutta jonkin ajan päästä alkavat raksuttaa, näyttää virheilmoituksia ja mustaa ruutua. Poltan & rippaan DVD Decrypterilla, pienimmällä mahdollisella nopeudella. Levyt ovat Verbatimin DVD+R-levyjä, piiri Matrix Infinity.
Mistä tämä voisi johtua?
|
Jarrrmo
Junior Member
|
9. maaliskuuta 2005 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
osta ens kerralla dvd-r levyjä.. en kyllä tiedä auttaako mut niitten pitäis toimii paremmin ps2:ses kai
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
9. maaliskuuta 2005 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Rasvaa lukupään liukuakselit ja kokeile dvd-r levyjä. Muuten DVD Decrypterillä EI VOI ripata ps2 peliä eli älä säätele mitään.
|
Jarrrmo
Junior Member
|
9. maaliskuuta 2005 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
mikäköhän mulla pielessä, ku koittaa pelaa varmuuskopioita niin pelit pätkii ja kestää noin 20minuuttia että pääsee edes Loading kohdista ohi.. Vika ei ole ilmeisesti cd:ssä koska oon koittanu TDK:n levyjä ja Memorexin, molemmat on dvd-r levyjä. Onkohan vika poltossa, oon polttanu varmuuskopiot nerolla. Alkuperäiset pelit kyllä toimii normaalisti, mul on toi Swap magic.
|
Sele
Newbie
|
10. maaliskuuta 2005 @ 03:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla oli parin pelin kanssa samanlaisia ongelmia, mutta jo jonkin aikaa sitten. Osa kopioista kyllä toimi. En tiedä vieläkään, mistä se johtui, sillä käytin vain ja ainoastaan Verbatimin DVD-R-levyjä, enkä muistaakseni vaihtanut poltto-ohjelmaakaan missään välissä.
Onneksi tällaisia ei enää ole ollut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2005 @ 03:31
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
10. maaliskuuta 2005 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä latauksen toivottoman pitkään kestoon on syynä likainen lukupää jos levymerkin vaihto ei vaikuta. Lisäksi Selelle: voi olla että pääset lukuongelmista myös sillä että luovut noista verbatimin levyistä ja käytät jotain parempaa mediaa. Täälläkin on olemassa monta ketjua missä puhutaan noiden verbatimien huonosta toimivuudesta ps2 koneissa. Viimeinen syy voi olla lukupään vika. V3-V5 koneissa alkaa jo kaikissa olla niin vanha lukupää että se vaatii vaihtoa. V5 ehkä vielä harvemmin mutta V3 jokainen jos koneella on pelattu
|
Sele
Newbie
|
10. maaliskuuta 2005 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ookoo, thx. Mites olisi Sonyn levyt? Vai mitkä olisi parhaita mahdollisia?
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
10. maaliskuuta 2005 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
joka pleikalle sopii oma merkki. ei ole mitään yleismerkkiä joka kaikissa toimis. lopputulokseen vaikuttaa kone,lukupään kunto ja polttava asema jolla määräytyy jokaisen omaan koneeseen käyvä levymerkki.
itse käytän prodye budget levyä jota en suosittele kellekkäänn koska ne ei oikein muilla pelaa pleikassa ja mulla parhaiten. siksi esim modauksen yhteydessä kun testaan koneita niin pitää testata jollain muulla levymerkillä koska tuo prodye ei muilla oikein nappaa
|