Samsung x460
|
|
Selmi
Suspended due to non-functional email address
|
9. maaliskuuta 2005 @ 11:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli olen ostamassa kyseistä kännykkää ja kyselisin, että onko kannattava osto ja onko käyttäjillä esiintynyt vikoja tai muita käyttökokemuksia.
|
psymbiote
Senior Member
|
10. maaliskuuta 2005 @ 07:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
|
10. maaliskuuta 2005 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Tutullani on tuo puhelin ja kaikkeen muuhun hän on tyytyväinen, paitsi siihen, että puhelinta saa melko vähän muokattua mieleisekseen. Esim. käyttöprofiileita ei pysty muokkaamaan. Hankaluus siinä tulee, kun varoitus ääniä ei saa pois päältä, niin akun loppuvaiheilla tulee vähän päästä rasittava piippaus(en muista tuliko siitä sitten muita ongelmia). Muuten puhelin on todella hyvä(siis omasta mielestäni) ja tekisi itsekin mieleni ostaa semmonen, nyt kun tuo alkaa kovasti jo halpenemaankin.
|
ram77man
Junior Member
4 tuotearviota
|
13. maaliskuuta 2005 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaveri kiros yhtä ton vehkeen "ominaisuutta". Kaveri tilas soittoäänen, jonka aikoi pistää morsiammelleen soittoääneks (eli ku morsian soittaan kuuluu se tilattu ääni), mut ku ääni oli konees, huomattiin ettei tilattuja soittoääniä voi pistää yhelle henkilölle soittoääneks, se pitää olla kaikille. Kännyn perussoittareita voit pistää yksittäiselle henkilölle soittariks, mut kaikki mitä on koneeseen jälkikäteen ladattu, ei pysty.
Nooh, se on sellasta, mutta mielenkiintonen juttu tossa on se, et samaisella kaverilla oli aikasemmin X450 Samsung ja siinä toi homma onnistu ihan suoraan...
|
Member
|
13. maaliskuuta 2005 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: mutta mielenkiintonen juttu tossa on se, et samaisella kaverilla oli aikasemmin X450 Samsung ja siinä toi homma onnistu ihan suoraan...
Niin, selvästi näyttää siltä, että ovat samsungilla julkaisseet tuon mallin ennenkö sen softaa on kunnolla testailtu.
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2005 @ 04:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Tyttökaverille moisen puhelimen ostin jokin aika sitten, ainoa oikeasti huono ominaisuus on akun huono kesto. Nokian puhelimien käyttäjänä kun olen tottunut siihen että akku ladataan kerran viikossa, niin tuota saa ladata parin päivän välein, saattaahan se tietenkin olla yksilöllistä. Kuitenkin kaikin puolin näppärä kapistus, mitä nyt sitä olen näppäillyt, "käyttöliittymä" on vähän outo mutta kyllä se siitä alkaa pikkuhiljaa taipumaan, suosittelen.
|
Mainos
|
|
|
Kipa84
Newbie
|
20. maaliskuuta 2005 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä ole yksilöllistä tuo huono akun kesto, sama ongelma täälläkin, samoin jostain valikoista ei pääse siirtymään takaisin alavalikkoon, vaan homma pitää aloittaa alusta asti uudestaan. Jokatapauksessa, erittäin tyytyväinen olen ollut tuohon, suosittelen!
|