User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 10:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apua! nokia 5510!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
APUA! NOKIA 5510!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Alicia00
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2005 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nokian 5510 joka on toiminut moitteettomasti laitoin siihen vahingossa liikaa musiikkia ja pisttin usb johdon pc:hen sit sinne tuli ilmoitus et sallittu tila oli ylittynyt 12mt:tä ja sen jälkeen kun otin johdon pois niin sitten se alkoi heti sammumaan vaikka akku oli täynnä! Pystytkö sinä auttamaan tässä ongelmassa?Olen todella kiitollinen avustasi jos suinkin pystyt auttamaan.
Samps4
Junior Member
_
10. maaliskuuta 2005 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No etkö voi tyhjentää sen verran että Muistia ei olisi ylitetty?

Aika newbie
ozmok
Member

1 tuotearvio
_
11. maaliskuuta 2005 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en edes saanut aikoinani omaan 5510:iin ängettyä yli sen 64 mt. Mutta yritä nyt alustaa se tai poistaa sieltä tavaraa. Voi kyllä tehdä tiukkaa jos se sammahtelee että ehtiikö. Tai sitten viet vain huoltoon.

AMD64 3200+ AM2, ASUS M2NPV-VM, 120GB IDE + 320GB SATA2 , PQI 1GB 533MHZ DDR2 CL4, PNY GF 7600GT PCI-E 256mb GDDR3, 420w LC-Power
Alicia00
Junior Member
_
11. maaliskuuta 2005 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh se sammuu heti 5s päälle laittamisen jälkeen.Mä kans ihmettelin sitä et miten mä sain siihen 74mt:tä!Mitäköhän se huolto sit maksais..vai oiskos parempi ostaa uus kännykkä..?Kiitos!
ozmok
Member

1 tuotearvio
_
11. maaliskuuta 2005 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noita 5510:ejä saa käytettyinä kyllä 30-40? että ei kauheasti menetä vaikka ostaisikin toisen tilalle sen sijaan että veisi huoltoon.

AMD64 3200+ AM2, ASUS M2NPV-VM, 120GB IDE + 320GB SATA2 , PQI 1GB 533MHZ DDR2 CL4, PNY GF 7600GT PCI-E 256mb GDDR3, 420w LC-Power
Mainos
_
__

_
Alicia00
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK.KIITOS!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > apua! nokia 5510!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy