User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mikä p2p ja minkä tyylistä tavaraa ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä p2p ja minkä tyylistä tavaraa ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pame
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko näin tarjonta?
* Emulessa on hyötyohjelmia vaikkakin hitaasti down
* Torrenteissa musaa, pelkkää vierasmaalaista
* DC++ :ssa myös kotimaista kaikkea, elokuvaa+musaa
teppo_
Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikista saa kaikkea, kun tietää mistä/miten.
Senior Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä noilla torrenteilla paljon suomalaista tavaraa saa kun finreactorikin on jo kuopattu ja haudattu.

satajet2
Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kylläpä minä ainakin olen torrenteista löytänyt todella paljon suomalaista tavaraa.

...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2005 @ 12:42

teppo_
Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LcD: suomitrackereita pystyssä tällä hetkellä useitakin.
blackmoon
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sanotaanko näin: emulesta paskaa ja hitaasti, torrentilla dvdr:riä ja nopeesti, dc:llä mp3:sia kohtuu nopeudella :)
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2005 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emulesta paskaa ja hitaasti ???
perustele väittees

kaikista löytyy samat tavarat, jos osaa käyttää oikeita "kanavia"

I''m a lumberjack and I''m okay, I sleep all night and I work all day
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
12. maaliskuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki on suurinpiirtein yhtä hyviä, mutta itse suosittelen dc++:ssaa
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen torrenttia ja Ed2k:ta (edonkey tai emule, itse käytän edonkeytä)
Torrentin valttina on nopeus, silloin kun lähteitä löytyy, Edonkeyssä taas tarjonta on aivan omaa luokkaansa ja jonot sen mukaisia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2005 @ 13:56

TaaviAku
Newbie

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edonkeyssä tarjonta on todellakin ylivoimainen verrattuna esim. DC:iin. Saispa edonkeyn tavaran tarjolle rmDC:lle.
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2005 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dc++:lla on kyllä kaikista laajin valikoima ja lataus nopeus on myös hyvä jos jaksaa vähän nähdä vaivaa.
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
edonkey-verkosta saa melkein kaikkea, tosin pienet tiedostot tulevat hitaasti (tästä vissiin johtuu "muuli on hidas" -mantra mitä kuulee aika usein).

Torrenteilla saa kanssa melkein kaikkea, kun tietää vaan mistä hakee, sama juttu DC:llä. Torrenteilla valttina uutuudet, vanhaa tavaraa niukasti. DC:llä kiusana feikkijaot yms.

Sitten on tietysti FastTrack ja muut verkot, mutta en ole niihin tutustunut.

-janne

Mainos
_
__

_
pe5ta
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2005 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erittäin harvoin olen emulella saanut jotain muuta mitä olen etsinyt, nopeudesta en tiedä muuta kuin sen, että ainakin itselläni on vaikutusta siinä, kuinka kauan pitää clienttiä päällä yhtäjaksoisesti.
Enää ei tuokaan ole "ongelma" kun on kakkoskone mikä on päällä 24/7, välillä tulee nopeemmin välillä hitaammin, ei sillä niin väliä, vapaa-aikaa kun on rajoitetusti ja siitäkin menee vain osa leffojen katseluun.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mikä p2p ja minkä tyylistä tavaraa ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy