User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 07:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd shrink
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dvd shrink
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ertu
Suspended due to non-functional email address
_
12. maaliskuuta 2005 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on kiintolevylle tallennettuna elokuva, jossa ilm on joitain suojauksia kun en saa poltettua levylle. mitä minun tarvitsisi tehdä jotta saisin suojaukset pois ja elokuvan tallennettua levylle. elokuva on avi tiedostona ja olen yrittänyt jo shrinkilläkin... ilm en osaa käyttää kyseistä ohjelmaa. mp ei rupea pyörittämään, herjaa pakkauksenhallinnasta jotain....
Senior Member
_
12. maaliskuuta 2005 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
shrinkki purkaa vain dvd:t (mpeg).
VSO DivxToDVD on käypä ohjelma ohje löytyy: http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2005 @ 15:58

admins
_
12. maaliskuuta 2005 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikinpuolin dvdidlepro on hyvä ohjelma suojausten poistoon.
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asensin nyt vso divxtodvd ohjelman. kun yritän purkaa elokuvaa, sanoo että "muotoa ei voi määrittää". mitähän nyt tarvitsisi tehdä??? osaako joku neuvoa... ohjelma ei itsessään ole vaikea käyttää, mutta jokin nyt tökkii
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja tulee vielä sellainenkin ilmoitus että, poikkeus muunnnoksen aikana, kohde voi olla kelvoton
m77
Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa puuttua kodekit tuon elokuvan katsomiseen. Ne löytyvät täältä:

http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/divx_5_for_windows.cfm
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/xvid.cfm

DVDIdle ohjelmalla taas ei ole mitään tekemistä avien kanssa, joissa ei kyllä ole suojauksiakaan.
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt asensin kyseiset ohjelmat. mitäs mun nyt sit tarvii tehdä. hitsi ku mua hävettää, ku oon näin tyhmä. mulle vaan tuottaa tuo kieli vähä ongelmia.. ;o)
hosseli
Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystytkö kattoo esim. kyseistä elokuvaa ja haluatko polttaa sen avi-na levylle tai muuttaa dvd-ksi ja haluatko mahdollisesti tekstitykset siihen elokuvaan?
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en pysty katsomaan elokuvaa ollenkaan. haluaisin sen dvd:lle jotta voisin katsoa sen dvd soittimella. tekstityksiä ei ole, koska on dubattu suomeksi
hosseli
Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko se pakettina viä? (Esim: leffa.iso; leffa.zip; leffa.rar .....)
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilm on pakattu. ei löytyny mitään tollasia vaihtoehtoja mitä ehotit. tyyppi on vain tiedostoleike. kyl tää alkaa olla jo liian hankalaa... tietokoneet on inhottavuia... :o(
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tällaisen viestin antaa, kun yritän avata elokuvaa...Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa.
Media Player ei ehkä tue tiedostotyyppiä tai pakkauksenhallintaa, jota tiedoston pakkaamiseen käytettiin.
hosseli
Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikutta siltä että onkohan kaikki koodekit sul asennettuna. Sen pystyy tarkistaa esim. g-spotilla (ohjelma). Jos koodekit on asennettuna niin kokeile myös sellaista playeria kun Media Player Classic. Mä en tiedä saatko katella muita ladattuja elokuvia. Jos ei niin taitaa olla koodekkia vaille. Niin kun sanoin G-Spot on ohjelma millä pystyy esim. tarkistaa. Mul oli vaan sellainen ongelma et muita sain kattoa mut yhtä ei ja MediaPlayerClassic-illa näin sen ja sen saa http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on pari koodek ohjelmaa asennettuna, mut en tiedä mitä pitäs tehä. divx ja xvid. classic mul on mutta ei suostu silläkään rulettaan....
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja kaikki muut elokuvat mulla on näkyny ihan ok, tämä vain tökkii
hosseli
Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käy lataamas G-Spot http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/gspot.cfm
Ja ohjeet käytöstä saat http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52202
Taitaa olla keinot vähis mulläkin jos et saa noilla näkyviin. Tekis jo mieli saanoa sen jälkeen että tiedosto on vioittunut jos muilla parempia neuvoja ei oo jakaa. Seekin on mahdollista mutta... mullä ei oo käynyt muistaakseni näin viä.
Mainos
_
__

_
ertu
_
13. maaliskuuta 2005 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se ruvennu näkymään, uskon itsekkin että on jotenki viottunut tiedosto. Iso kiitos sinulle kumminkin kun jaksoit minua opastaa. ;o)
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lue AfterDawnin DVD Shrink -opas täältä.

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
DVD Shrink 3,2 2 3. marraskuuta 2012 DVD-R -keskustelu
DVD Shrink ei tunnista DVD-asemaa? 3 8. tammikuuta 2012 DVD-R -keskustelu
DVD Shrink ei toimi kuten ennen_missä vika 1 15. toukokuuta 2011 Kaikki muut keskusteluaiheet
DVD Shrink 10 9. huhtikuuta 2011 DVD-R -keskustelu
Pro Caster 004 ja DVD Shrink 7 26. helmikuuta 2011 DVD-soittimet
DVD Shrink stopit 2 29. huhtikuuta 2010 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu
dvd shrink sammuttaa koneen 8 18. helmikuuta 2010 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu
DVD shrink ja muunnos ongelma 1 1. joulukuuta 2009 Aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd shrink

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy