User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 03:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboksi ja kuva kahteen televisioon
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboksi ja kuva kahteen televisioon
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
13. maaliskuuta 2005 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tätä en löytänyt täältä viimeisen 30pv ajalta, joten...

Digiboksi (Humax) ja kaksi telkkaria. Onnistuuko tälläinen mitenkään? Yksi viritin on itse digipoksissa, mutta mietin onnistuuko jakajalla yms saamaan kuvan molempiin telkkareihin yhtäaikaa. Ovat vielä niin törkeän hintaisia ettei viitsi kahta boksia hankkia. Sitten sellainen että pitääkö molempien katsoa samaa kanavaa vai onnistuuko itse videoiden virittimellä hakemaan ne kanavat. Tyhmiä kysymyksiä pihtarilta.

Jos joku vaan osaa neuvoa niin kiitoksia.
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 03:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahdollisuuksia tulee mieleen 3 kpl:
1. Kahdella scartilla jakajaa ei tarvita.
2. Scart-jakaja
3. Scart + RF-modulaattori (anteenijohto)

Vaikka virittimiä olisi kaksi, niin vain yksi kuva tulee ulos laitteesta (toinen käytetään tallennukseen).

Videon analogisella virittimellä löytyy omat kanavat ja digivirittimellä vastaavasti omat. Analogiset tosin loppuu 2007.

Uusi perusboxeja katselua varten saa alle 100:n ? ja vielä halvemmalla käytettynä.
psymbiote
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen vain suoraan jakanut antennihaaroittimella signaalin kahteen televisioon. Scartteja en ole käyttänyt missään vaiheessa. Kuvanlaatu on toisessa tv:ssä heikompi, mutta itseäni tuo ei ole haitannut. Päasia että kuva näkyy.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > digiboksi ja kuva kahteen televisioon
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy