User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 02:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp käyttö oikeudet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP käyttö oikeudet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
luonto
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2005 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on windows Xp Home Edition Pack1. Olen järjestelmän valvoja, ja minun lapsellani on rajoitettu oikeudet. Olen aina tarkistanut lapseni kansiot missä ja mitä hän tekee, mutta nyt en enää pääse hänen kansioonsa, tulee aina ilmoitus pääsy estetty, vaikka olen järjestelmän valvoja ja Windows XP käyttöohjeessa sanottiin että järjestelmän valvojalla on oikeudet käydä muihin käyttäjeen kansioissa, mutta valitettavasti se ei pitänyt paikkansa, koska lapseni on tehnyt jotakin että se esti minun käydä tarkistamassa hänen kansiot, ja hän ei halunut kertoa minulle mitä hän on tehnyt. Tarvitsen teidän apuanne, kiitos.
dfwta
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota haluat siis meidän arvuuttelevan mitä lapsesi on muuttanut/asentanut koneeseen ? Valitan kun en omista tarot-kortteja. Helpoin tapa on saada vastaus siltä lapselta.

Ex Harski r.i.p.
sniperfin
Senior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
koska lapseni on tehnyt jotakin että se esti minun käydä tarkistamassa hänen kansiot, ja hän ei halunut kertoa minulle mitä hän on tehnyt. Tarvitsen teidän apuanne, kiitos.
Mitä helvettiä.Ei kai kukaan aikuinen nyt noin saamaton voi olla. Menet sitten varmaan bussilla töihin jos kakara on piilottanut auton avaimet, eikä kerro missä ne on.Jotain rotia nyt siihen hommmaan.
Poista koko nassikan tili ja sano, että leikkii puupalikoilla.
jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2005 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kai lapsellasi ole järjestelmänvalvojan tunnuksia, jos on niin muuta heti rajoitettuun tiliin... koska vika sietotilassa koneeseen pääsee vaihtamaan/luomaan tilejä miten huvittaa.

Senior Member

7 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samalla linjalla sniperfin:n kanssa...pitäisi sitä nyt tuon verran auktoriteettiä löytyä :D

Vähän vaikka uhkailee koneen käyttökiellolla tai käyttäjätilin poistolla niin johan alkaa avautua.
Mainos
_
__

_
maltti
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2005 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan kyseessä lapsi jos vaikka ms. vaimo onkin lukinnut oman tilinsä kun epäilee miehensä tukivan tekemisiään tai päin vastoin.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp käyttö oikeudet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy